نمایشگاه نقاشی «آب و رنگ» در نیشابور گشایش یافت

خبرگزاری پانا : نمایشگاه نقاشی ˝آب و رنگ˝ آثار هنرمند نقاش نیشابوری عبداله محمودی در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گشایش یافت.

کد مطلب: ۵۵۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حمید رضا آتشی مسؤول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اعلام مطلب عنوان داشت: شهرستان نیشابور دارای هنرمندان فراوان در رشته های مختلف هنری است كه تاكنون در سطح ملی و بین المللی مطرح بوده اند و آن به علت مردم فرهنگ و هنر دوست این دیار است كه در تمامی خانه های آن هنرمندان هستند و مردم مشوق ایشان می باشند و این مهم باعث رشد و بالندگی هنر گردیده و برپایی نمایشگاه ها در نیشابور محملی است برای ارایه هنر در رشته های نقاشی، خوشنویسی، طراحی، لباس و... به دیگران كه خود هنرمندند یا مشوق هنرمندان می باشند.

وی گفت: نمایشگاه نقاشی « آب و رنگ» مجموعه آثار هنرمند نیشابوری "عبداله محمودی" شامل 30 تابلو در ابعاد 70 * 50 می باشد.

آتشی خاطر نشان كرد: كه این آثار با تكنیك آب رنگ كار شده است و دارای سبك رئالیسم و با موضوع طبیعت نیشابور و چهره می باشد.

وی به هدف از برپایی این نمایشگاه اشاره كرد و گفت: این نمایشگاه با هدف ارتباط و تعامل با هنرمندان و تشویق جوانان به این هنر و نقد و بررسی آثار بر پا شده است.

آتشی تصریح كرد: نمایشگاه نقاشی «آب و رنگ» تا 3 اسفند 91 از ساعت 16 الی 19 بعدازظهر در نگارخانه كمال الملك اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار