کارگردان فیلم سینمایی «سلام بمبئی» در غرفه خبرگزاری پانا:

هیچ تفاوتی بین نسخه اکران ایران و هند فیلم «سلام بمبئی» نیست

کارگردان فیلم سینمایی «سلام بمبئی» با حضور در غرفه خبرگزاری پانا در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: هیچ تفاوتی بین نسخه اکران ایران و هند فیلم «سلام بمبئی»، کلیپ ها و تیزرهای آن وجود ندارد.

کد مطلب: ۵۵۰۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
قربان محمد پور نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «سلام بمبئی» که از اواسط آذر ماه بر پرده سینماهای سراسر کشور قرار خواهد گرفت، در غرفه خبرگزاری پانا در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها درباره تفاوت نسخه های اکران این اثر در هند و ایران توضیح داد: ما تنها یک نسخه از این فیلم را تهیه کرده ایم که هم تیزرها و کلیپ های ساخته شده از آن به طور یکسان در هند و ایران به نمایش درخواهد آمد.
وی در پاسخ به این که چرا «سلام بمبئی» بعد از شرکت در جشنواره بین المللی فیلم فجر به اکران عمومی نمی رسد، افزود: می توانستیم این فیلم را ابتدا در جشنواره فیلم فجر شرکت بدهیم. اما ترجیح مان این بود که «سلام بمبئی» زودتر اکران شود. اساسا زمان اکران این فیلم در اواخر پاییز و زمستان هم زمان مرده ای در اکران محسوب می شود. زیرا شرایط آب و هوایی زمستان و تداخل با جشنواره های دیگر موقعیت خوبی برای فروش یک فیلم نیست. ضمن این که قرار بود چند باری فیلم را اکران کنیم و به تعویق افتاد و به دلیل این که نمی خواستیم فیلم کهنه شود، این زمان را برای اکران انتخاب کردیم.
«سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه است و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار