فعالیت 4 تشکل دانش آموزی در گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان: 231 هزار و 766 دانش آموز ، معادل 65 درصد دانش آموزان گیلان، از اعضای تشکلهای: سازمان دانش آموزی ، سازمان بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمنهای دانش آموزی و جوانان هلال احمر هستند.

کد مطلب: ۵۴۹۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،مهدی حاجتی در دیدار تشکلهای دانش آموزی با نماینده ولی فقیه در استان گفت: حضور قدرتمند دانش آموزان در مراسم 13 آبان بار دیگر ثابت کرد که آنان دنباله روی همان دانش آموزانی هستند که در 13 آبان 57 به دست جلادان شاه به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به نقش بی بدیل تشکلهای دانش آموزی خاطرنشان کرد: این نهادها بازوهای مدیریتی و تصمیم گیری آموزش و پرورش هستند که تقویت بنیه علمی و حضور مقتدرانه آنها در عرصه های علمی و فرهنگی بسیار مهم است.

حاجتی تأکید کرد: تمام سیاستهای آموزش و پرورش، تدوین آیین نامه ها و حضور بی دریغ معلمان جهت تصمیم سازی و برنامه ریزی بهتر برای آینده سازان فردای کشور است.

وی با اشاره به توفیقات دانش آموزان گیلانی در فعالیتهای فرهنگی و هنری خاطرنشان کرد: از 16 مقام برتر مسابقات قرآنی و 15 عنوان برتر مسابقات فرهنگی ، هنری به ترتیب سه و 5 رتبه آن متعلق به گیلان است.

حاجتی با توجه به اعزام 17 هزار دانش آموز به مناطق جنگی در قالب کاروانهای راهیان نور ،افزود: دانش آموزان در این سفر معنوی با رشادتها،منش و ارزشهای 8 سال دفاع مقدّس آشنا می شوند. وی در پایان از حمایتهای نماینده ولی فقیه در گیلان از بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیت تشکّر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار