با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قم

59 معلم و دانش آموز برگزیده کشوری در ناحیه یک قم تجلیل شدند

59 معلم و دانش آموز برگزیده مسابقات کشوری و 14 مدیر فعال واحدهای آموزشی ناحیه یک آموزش و پرورش قم طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تجلیل شدند.

کد مطلب: ۵۴۴۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، در مراسمی که با حضور حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و جمعی از مدیران واحدهای آموزشی و اولیاء، پنجشنبه 29 مهر 95 در تالار فرهنگیان استان قم برگزار شد، از معلمان و دانش آموزان منتخب مسابقات کشوری تقدیر گردید.

در این همایش که با مرثیه سرایی و عزاداری سیدالشهدا(ع) در شب نوزدهم ماه محرم نیز همراه بود، ابتدا رضا دلیریان رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک قم طی سخنانی از تلاش های مدیران، دانش آموزان و خانواده ها که در سال تحصیلی 95-94 منجر به کسب افتخارات کشوری برای ناحیه و استان شده اند، تقدیر کرد.

وی با گرامیداشت هفته بهداشت روانی به شعر منسوب به امیرالمومنین(ع) با عنوان: "أتزعم انک جرم صغیر و فیک انطوی العالم الاکبر: یعنی آیا گمان کرده ای که تو یک جسم و ماده کوچکی هستی در حالی که در تو عالم بزرگی نهفته است" اشاره و ابراز کرد: انسان می تواند در تمامی زمینه ها به موفقیت برسد و این امکان در جوانان پرشور و نشاط ما بایستی تقویت گردد.

وی خودباوری و اعتماد به نفس، هدف گذاری و هدفمندی و ایجاد انگیزه در دانش آموزان را از عوامل موفقیت برشمرد و تصریح کرد: بالندگی جامعه وابسته به رشد شخصیت جوانان و نوجوانان در همه ابعاد است.

در ادامه این همایش، 27 فرهنگی و 59 دانش آموز برگزیده مسابقات کشوری پرسش مهر، جابربن حیان، فرهنگی هنری، تولید محتوا، فعالیت های آزمایشگاهی و ... و 14 مدیر پرتلاش از واحدهای آموزشی ماندگار، فرهنگ، شاهد، تیزهوشان و ... با اهداء هدایایی چون تندیس همایش و یک جلد دیوان نفیس شاهنامه فردوسی و کلیات اشعار سعدی تقدیر شدند.

در بین اسامی دانش آموزان، نام سجاد قاسمی رتبه دوم کنکور سراسری در رشته انسانی از دبیرستان نمونه دولتی فرهنگ خاص ادبیات و علوم انسانی، امیرعباس بختیاری دارنده عنوان برتر کشوری مسابقات شعر از همین آموزشگاه و همچنین علیرضا سلیمی رتبه پنجم مسابقات کشوری قرآن دانش آموزی(قاری همایش) دیده می شود.

در بین فرهنگیان و معلمان برگزیده نیز نام نخبگانی همچون سیده معصومه بهرامی هنرآموز گرافیک ناحیه یک، مسئول انجمن هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان استان قم و عضو شورای کشوری انجمن هنرهای تجسمی و همچنین نام دکتر علی مقدمی راد نیز به چشم می خورد.

خبرگزاری پانا و سازمان دانش آموزی استان قم این موفقیت ارزشمند را که برآیند سال ها همدلی و تلاش مشفقانه مسئولان خدمتگزار نظام اسلامی و مدیران، معلمان، مربیان و خانواده ها در حوزه آموزش پرورش است، گرامی داشته برای تمامی عزیران بخصوص اداره کل و ناحیه یک آموزش و پرورش آرزوی استمرار موفقیت می نماید.

اسامی ۲۷ فرهنگی برگزیده کشوری ناحیه یک

سمیه کشتکاران

فاطمه عرفانی پور

فاطمه رخسارگل

معصومه باقری جبلی

نورالسادات حسینی

مرضیه آقاعلی

فرشته فلاح پور

علی مقدمی راد

فاطمه سلطانی

محدثه رزاقی

مصطفی علیپور

اعظم نیکوبیان

طیبه پاک نژاد

غزاله بحرینی

فرشته ملک محمدی

یوسف رضا حامدی کیا

منصوره بیان

محمدرضا خسروی

سیده معصومه بهرامی

سعیده معصومی

انسیه محمدی

الهه ارجمند لاری

حسینعلی قاسمی دشتی

حسین اکرام فرد

عبدالرحیم قبادی

شیرین کرباسی

محبوبه نبی نژاد چهر

اسامی ۳۲ دانش آموز برتر ناحیه یک

مهدیه قاسم زاده

محمدجواد متین

علیرضا محسنی

هانیه امینی نژاد

زینب شوندی

آیدا نصیری

حسین ابراهیمی فرد

مهدی آزاد دانا

مهدی یوسفیان

علی تلاشان

علیرضا ربیعی پور

نیلوفر نظری

امیرمحمد واحدی

محمدعلی محمدحسن

محمدحسین پایان

سجاد قاسمی

امیر عباس بختیاری

سعید پایدار فرد

محمدرضا برقعی

محمدحسن نظری

محدثه جانی

زهرا پیروزمند

ندا بقایی هامانه

فاطمه السادات موسوی

منیره نجارپور

فاطمه مرادی

زهرا شیبانی

فاطمه سادات چاووشیان

محمد فرجی

معین فرقانی

محمدمهدی بابایوسفی

علیرضا پاشنامه

اسامی ۱۴مدیر برگزیده

محمد حسن رئوفی فرد

رباب بچاری

عزیزه عبدالجباری

محمد رضا صحافی

محبوبه معانی

مهری کلهر

سمانه عباسی

سید محمدرضا جوادی

عفت السادات قریشی

علیرضا سنگتراشان

مسعود فلسفی نژاد

علی ندیمی

اکبر دلیریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار