چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش بندرگز در خصوص بازگشایی مدارس

میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بندرگز بیان کرد : تمامی دستگاههای دولتی و مدیران دستگاهها در بازگشایی مدارس با آموزش و پرورش همکاری نمایند.

کد مطلب: ۵۳۶۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان ، در آستانه بازگشایی مدارس ، چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش ، مدیر آموزش و پرورش ، شهرداران و بخشداران و اعضای شورا در خصوص بازگشایی مدارس در سالن اجتماعات مدیریت برگزار گردید .

میرزایی فرماندار شهرستان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و فرارسیدن بازگشایی مدارس به دانش آموزان ، معلمان و اولیاء دانش آموزان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، به جنایات رژیم بحثی عراق در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و تقارن این هفته با بازگشایی مدارس را فرصتی مغتنم دانسته و یکی از جاهایی که این هفته گرامی داشته شود مدارس است و با برنامه ریزی در مدارس مظلومیت کشور و مردم را به تصویر کشیده و برای نسل های آینده ماه روشن کرد تا آینده گان با غیرت از حیثیت کشور دفاع کنند .

میرزایی در ادامه سرشماری نفوس و مسکن را امر مهمی دانست و بیان کرد : اهمیت سرشماری از نظر شرعی و قانونی از انتخابات کمتر نیست و هر کدام سرنوشت ساز هستند و برای برنامه ریزی صحیح در کشور در تمام موارد اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی نیاز به اطلاعات و آمار داریم و آموزش و پرورش می تواند ما در این امر مهم کمک نماید و با برگزارای جلسات برای دانش آموزان ، معلمان و خانواده ها تلاش گردد تا همگان در اولیان فرصت در سرشماری اینترنیتی شرکت نمایند . چراکه مقام معظم رهبری در این مورد تأکید دارند و دستور رئیس جمهور محترم هم بهدستگاههای اجرایی ابلاغ شده است .

فرماندار شهرستان درخصوص بازگشایی مدارس از تمامی دستگاههای دولتی و مدیران دستگاهها درخواست نمودند در بازگشایی مدارس با آموزش و پرورش همکاری نمایند ایشان همچنین از شهرداران ، بخشداران بویژه دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا تقاضا نمودند در زیباسازی فضای آموزشی و محوطه اطراف و درون مدرسه با مدیران مدارس همکاری نمایند تا جشن بازگشایی مناسبی برای دانش آموزان برگزار نموده تا دانش آموزان خاطره خوشی از روز اول مهر داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار