فرمانده مرزبانی استان اردبیل:

مرزبانی اردبیل رتبه سوم کشور را کسب کرد

فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: مرزبانی اردبیل از نظر عملکرد و کارآمدی در بین 16 استان مرزی ، جزو استان های برتر بوده و رتبه سوم کشوری را کسب کرد

کد مطلب: ۵۳۵۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، سرهنگ علی طاهری افزود: همچنین به همت و تلاش شبانه روزی مرزبانان و واحدهای تابعه حوزه استحفاظی توانستیم هم از لحاظ جغرافیایی و هم از نظر کشف جرایم کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.

وی همکاری و مشارکت مرزنشینان و آحاد مردم را در برقراری امنیت پایدار در مرزها و ارتقای ضریب امنیت اجتماعی جامعه اثربخش دانست و اظهار کرد: اگر می خواهیم در حوزه استحفاظی از نظر امنیت به وضعیت ایده آل و مطلوب برسیم باید با تمام توان ، تجهیزات و نیروی انسانی در خدمت مردم باشیم.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل بر لزوم توجه به آموزش و برنامه ریزی مدون در پاسگاه ها و هنگ های مرزی تاکید کرد و ادامه داد: ارتقای سطح آمادگی نیروها و حرکت به سمت عملکرد حرفه ای و دستیابی به پیشرفت و توسعه در سایه توجه ویژه به آموزش و برنامه ریزی مناسب محقق می شود.

به گفته طاهری ، به واسطه فعالیت ها و تلاش های ارزنده مرزبانان و همکاری خوب مرزنشینان امنیت مناسب و مورد انتظار و توقع مردم در مرزهای استان برقرار و حاکم است.

وی پارس آباد مغان را از مناطق مهم مرزی استان و کشور دانست و بیان کرد: در نتیجه تلاش مرزبانان آمار کشفیات مواد مخدر در این شهرستان نسبت به دو سال قبل 51 درصد رشد نشان می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار