جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی;

علمی; برنامه ˝احلی من العسل˝ در روز ششم محرم برگزار می شود

معاون فرهنگی و پرورشی دستگاه تعلیم و تربیت استان آذربایجان شرقی از برگزاری برنامه ˝احلی من العسل˝ در روز ششم محرم در مصلی اعظم تبریز با تجمع و عزاداری دانش آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۵۳۵۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،طاهر علمی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: برنامه های این امر واجب در طول سال برای آموزش و پرورش استان برگزار و در هفته اول محرم پررنگ تر می شود.
معاون پرورشی و فرهنگی استان گفت: آذربایجان شرقی 660 دانش آموز مداح دارد که در طول هفته امر به معروف و نهی از منکر تجلیل می شوند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 200 هیئت رسمی در مدارس داریم،افزود: مقرر گردیده در مراسم صبحگاهی مدارس به مدت 10 دقیقه مراسم مذهبی در ایام محرم برگزار شود و مدارس نزدیک مساجد در نماز ظهر شرکت کنند.

علمی از برگزاری یادواره شهدا در محرم خبر داد و تصریح کرد:راهیان نور در این ایام اعزام دانش آموزی خواهد داشت و در مکان های مقدس عزاداری دانش آموزی برپا می شود.

مسئول تربیتی آموزش و پرروش استان اذعان داشت: برنامه "احلی من العسل" در روز ششم محرم در مصلی اعظم تبریز با تجمع و عزاداری دانش آموزی طبق روال هر سال برگزار می شود.

گفتنی است،جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر ،مدیر کل آموزش و پرورش،مدیر کل ارشاد اسلامی استان صبح امروز در تالار معلم تبریز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار