نشست مشورتی همایش فرهنگ وهنر روستا و عشایر در کرمانشاه برگزار شد

مدیران دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه به منظور هم اندیشی و همکاری برای برگزاری هر چه باشکوه تر همایش منطقه ای فرهنگ هنر روستا و عشایر غرب کشور گرد هم آمدند.

کد مطلب: ۵۳۲۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا از کرمانشاه، در آستانه فرارسیدن 15 مهر روز روستا و عشایر، استان کرمانشاه برای میزبانی مطلوب از منتخبان کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی و مناطق عشایری غرب کشور آماده می شود.


دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه پس از اعطای میزبانی و تشکیل ستاد اجرایی متشکل از کمیته های تدارکات، تبلیغات و اطلاع رسانی، تشریفات، اجرایی، حراست و کمیته برگزاری مسابقات فرهنگی-هنری و ورزشی، نسبت به ارسال شیوه نامه به استان های میزبان، تدوین و اعلام جدول زمان بندی به ستاد عالی کانون های مساجد کشور اقدام کرده و اردوگاه امام حسن مجتبی(ع) را به عنوان محل برگزاری این رخداد اثرگذار مشخص کرد.

پس از دو مرحله بازدید نمایندگان ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از اردوگاه و بررسی روند آماده سازی میزبانی از استان های غربی، در جلساتی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان دستگاه های مختلف تلاش برای بهره گیری از ظرفیت های استانی در برگزاری این همایش در دستور کار قرار گرفت.

در همین راستا نشست مشورتی همایش منطقه ای فرهنگ و هنر روستا و عشایر، امروز(13 شهریور) با حضور نمایندگان ادارات کل اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

تبادل نظر و همکاری در خصوص برگزاری هر چه باشکوهتر همایش منطقه ای فرهنگ و هنر روستا و عشایر، جلب همکاری دستگاه های اجرایی استان و اعلام برنامه های سایر سازمان ها از مطالب مطروحه در این نشست بود.

گفتنی است، همایش منطقه ای فرهنگ و هنر روستا و عشایر از(2 تا 5 مهر) به میزبانی کرمانشاه و با حضور استان های خوزستان، ایلام، همدان، کردستان و لرستان در شهرستان صحنه برگزار می شود.

خبرنگار:/علی حیدری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار