رییس شورای اصناف در گفت وگو با پانا عنوان کرد:

بررسی مشکل دپوی کالا در بنادر و گمرکات/ علت افزایش قیمت آجیل

خبرگزاری پانا: رییس شورای اصناف ضمن تایید دپو کالاها در بنادر و گمرکات گفت : این موضوع در جلسه کمیسیون تنظیم بازار وزارت صنعت ،معدن وتجارت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد ضمن حل مشکلات ترخیص این کالاها برای حمل و ترابری آن به شهرهای کشور نیز تدابیر ویژه اندیشیده شود .

کد مطلب: ۵۳۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد

قاسم نوده فراهانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا ،اظهار کرد: کالا به اندازه کافی در بنادر وجود دارد اما باید مشکلات مربوط به ترخیص و حمل کالا به شهرهای کشور مرتفع شود .

رییس شورای اصناف گفت : مشکل های مربوط به ترخیص و دپو کالا در گمرکات و بنادر در جلسه کمیسیون تنظیم بازار وزارت صنعت ،معدن وتجارت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد ضمن حل مشکلات ترخیص این کالاها برای حمل و ترابری آن به شهرهای کشور نیز تدابیر ویژه اندیشیده شود .

وی عنوان کرد: این جلسه امروز نیز در وزارت صنعت ،معدن و تجارت ادامه دارد و تلاش می شود تا مشکلات به وجود آمده مرتفع شود.


رییس شورای اصناف، گرانی پسته را ناشی از تفاوت عرضه دانست و افزود: قیمت بسیاری از انواع آجیل نیز به دلیل افزایش هزینه های دستمزد متناسب با افزایش قیمت سایر تولیدات کشاورزی افزایش یافته است .


وی با تایید گرانی بسیاری از کالاها ادامه داد: قیمت آجیل عرضه شده در نمایشگاههای عرضه مستقیم و بهاره 15 درصد زیر قیمت خرده فروشی هاست و به دلیل صادرات گسترده ناشی از افزایش نرخ ارز کاهش قیمت آجیل شب عید بعید به نظر می رسد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار