مدیر عامل خبرگزاری پانا:

تجربه موفق حضور خبرنگاران دانش آموزی در اردوهای پیشتازان و فرزانگان

مدیر عامل خبرگزاری پانا، برگزاری دوره آموزشی خبرنگاران پانای استانهای کشور در اردوی ملی تشکیلات پیشتازان و فرزانگان را از تجربه های موفق برشمرد.

کد مطلب: ۵۳۱۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد

محمدکاظم دهقانی درحاشیه مراسم اختتامیه اردوی ملی تشکیلات فرزانگان در اردوگاه شهید باهنرودر گفت و گو باپانا شهرستانهای استان تهران، اظهار کرد: خداوندبه مااین توفیق را عنایت کرد، که همزمان با برگزاری اردوهای ملی تشکیلات پیشتازان و فرزانگان توانستیم با جذب یک خبرنگار برتر از هر استان، دوره آموزشی تکمیلی را برای این عزیزان اجرا نماییم.

وی در ادامه افزود:با توجه به ابراز علاقمندی سایر دانش آموزان جهت حضور دوره های آموزشی خبرگزاری پانا در این دو اردو، ما توانستیم تعداد محدودی را جذب نماییم که در عمل دوره موفقی بود.

مدیر عامل خبرگزاری پانا ویژگی خاص این دوره رادر همراه بودن آموزش و اجرای عملی آن دانست و گفت:دانش آموزان خبرنگار پانا در پنج روز حضور دردو اردوی ملی ،صبح ها در کلاسهای آموزشی حضور یافتند و سپس در عصر، آموزشهای خود را به صورت تهیه خبر و گزارش تصویری با نظارت مسئولین خبرگزاری اجرا میکردند.

دهقان،حضور پرشور دانش آموزان پیشتاز و فرزانه را در دو اردوی ملی زمینه ساز انگیزه و اشتیاق خبرنگاران پانا برای کسب خبر و گزارش دانست واین برنامه را تجربه موفقی در عرصه آموزش خبرنگاران دانش آموزی پانا دانست .

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار