پیش اردوی مربیان و اعضای فرزانگان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: مربیان در این اردو زندگی در شرایط سخت را تمرین می کنند تا حس مسؤلیت پذیری، نظم و قانونمداری و دیانت و معنویت و خلاقیت و نوآوری شان تقویت شود و بتوانند این ایده و تفکر را نیز به دانش آموزان نیز انتقال دهند.

کد مطلب: ۵۳۰۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، علی حسن زاده افزود: اردو تنها جای تفریح، جشنواره نیست بلکه باید در آن آموزش های لازم برای تغییر رفتار، همدلی و همفکری و که این مهم نیازمند کار تشکیلاتی منظم و با انظباط است.
حسن زاده گفت: مربیان در این اردو زندگی در شرایط سخت را تمرین می کنند تا حس مسؤلیت پذیری، نظم و قانونمداری و دیانت و معنویت و خلاقیت و نوآوری شان تقویت شود و بتوانند این ایده و تفکر را نیز به دانش آموزان نیز انتقال دهند.
وی ادامه داد: ایجاد زمینه مشارکت برای بروز خلاقیت و نوآوری مربیان، ایجاد نشاط و بهداشت روانی و جسمانی در محیط اردو با استفاده از ابزار تربیتی مناسبت و بروز و ارتقاء دانش مهارتی و اجتماعی مربیان بر پایه تربیت اسلامی و انتقال به نسل جوان و دانش آموزان از جمله اهداف برگزاری اردوی ملی است.
اجرای مهارت های اجتماعی با رویکرد تربیت اسلامی، گره زنی، مخابره با پرچم، چادرزنی و آموزش کمک های اولیه، هویت تشکیلاتی و نظام جمع و سایر برنامه ها از جمله مواردی بود که در اردوی یک روزه سازمان دانش آموزی یاسوج در اردوگاه شهید بهشتی مرور شد.
لازم به ذکر است شرکت کنندگان در اردو، طی روزهای3 شهریور تا هشتم شهریور در اردوی ملی سازمان دانش آموزی در اردوگاه شهید باهنر تهران حضور خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار