پنج رتبه برتر مدارس کاشان در استان اصفهان

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: در ارزیابی اجرای طرح های سالانه مدارس مناطق چهل گانه استان اصفهان، پنج مدرسه این شهرستان رتبه های برتر را به دست آوردند.

کد مطلب: ۵۲۹۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ،محمود خدمتی افزود: در اجرای طرح "روز همراه با رشد" که هفته آخر اسفند سال گذشته با موضوع کاربست محتوای آموزشی و مجلات رشد در مدارس ابتدایی برگزار شد، "دبستان مهندس امینی " رتبه دوم مدارس استان اصفهان را به دست آورد.
به گفته وی، در ارزیابی شاخص های سنجش شوراهای دانش آموزی، دبیرستان های اصفهانیان با 171 امتیاز، رتبه سوم در گروه مدارس متوسطه اول و نمونه دولتی امام خامنه ای با 188 امتیاز رتبه دوم در گروه مدارس متوسطه دوم را کسب کردند.
وی اظهار داشت: "همیار معلم" از جمله طرح هایی است که در مدارس متوسطه برگزار شد و دبیرستانهای دخترانه حضرت نرجس و حضرت فاطمه زهرا از کاشان موفق به عنوان های برتر استان اصفهان شدند.
وی تصریح کرد: نهادینه کردن فعالیت های گروهی و افزایش تعامل اجتماعی دانش آموزان با یکدیگر از جمله ماموریت های نظام آموزشی برای تربیت شهروندانی است که باید جامعه آینده را مدیریت کنند.
وی تاکید کرد: در نظام آموزشی مدرن باید از توانمندی و ظرفیت های علمی و عملی دانش آموزان بهره گرفت تا میزان تعهد و مسوولیت پذیری آنها در قبال رفتارشان افزایش پیدا کند.
مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: تحصیل علم و محتوای آموزشی فقط بخشی از ماموریت آموزش و پرورش است و باید با انجام فعالیت های اجتماعی و تربیتی کامل شود.
خدمتی تاکید کرد: اگر آموزش و پرورش، مبنای تحول در جامعه قرار بگیرد، شیوه نگرش و کردار شهروندان تغییر کرده و با سازماندهی اجتماعی، کار جمعی نیز به عنوان یک ضرورت در جامعه مورد توجه مردم قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار