صدور 432 کد محصول و 34 پروانه تولید توسط دامپزشکی استان مرکزی

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی از صدور 432 کد محصول و 34 پروانه تولید فرآورده های خام دامی خبر داد.

کد مطلب: ۵۲۸۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، سلمان نژاد افزود: اداره کل دامپزشکی استان مرکزی در راستای وظایف و مسئولیت های قانونی خود در حفظ و ارتقاء بهداشت عمومی و تحقق امنیت غذایی از طریق فراهم آوردن شرایط بهداشتی و سلامت غذا تلاش می کند.
وی اظهار داشت: طرح درج کد ردیابی به منظور استعلام و اطمینان مصرف کنندگان از سلامت فرآورده های خام دامی به صورت 100 درصدی در استان اجرایی شده و مصرف کنندگان می توانند با ارسال کد ردیابی درج شده در محصولات به شماره پیامکی 30008903 از سلامت محصول اطمینان حاصل کنند.
رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی ادامه داد: صدور 432 کد محصول و 34 پروانه تولید در راستای تضمین کیفیت و سلامت فرآورده های خام دامی صورت گرفته و تولید کنندگان ملزم به درج کدهای مربوطه در محصولات هستند.
سلمان نژاد بیان کرد: از مردم در خواست داریم فراورده های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نموده و از خرید فراورده های بدون تاریخ تولید و فاقد هویت بهداشتی بخصوص از فروشندگان دوره گرد جدا خودداری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار