همگام با اردوی ملی/۱۶

برگزاری کلاس های آموزشی امداد و نجات، مخابرات، کار با چوب و نظام جمع

کلاس های آموزشی امداد و نجات، مخابرات، کار با چوب و نظام جمع در اردوی ملی کشوری واقع در اردوگاه باهنر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۵۲۸۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا از استان سمنان، در این دوره از اردو، مدرسان از سطح بالاتری برخوردار بوده ودانش اموزان پیشتاز قوی تری در این دوره از ارردوی ملی کشوری حضور پیدا کردند.



کلاس ها در فضایی بسیار عالی و سرشار از انرژی برگزار شده و دانش آموزان با دقت تمام به گفته های مدرسین خود گوش فرا داده و اموخته های آنان را به خوبی فرا می گیرند.



گفتنی است؛ علاقه مندی دانش آموزان پیشتاز برای یاد گیری این مطالب بسیار چشم گیر بوده و از آن بسیار استقبال پرشور و با نشاطی صورت گرفته است.



این کلاس ها در دو جلسه دو ساعته در صبح و همین طور دو کلاس دو ساعته در عصر برگزار می شود، این کلاس ها تا شنبه ۱ شهریور برگزار خواهد شد.



به گفته مربیان و مسئولین پیشتاز این دوره، سطح دانش اموزان و مربیان پیشتاز حاضر و شرکت کننده در این اردو بسیار بالا بوده و از نظر کیفی و سخت افزاری، عملکرد خوبی داشته اند و ما نیز به هدفمان که همان ارتقا سطح کیفی پیشتازان بوده است، رسیده ایم.



دانش اموزان و مربیان پیشتاز این دوره از اردوی ملی از ۲۶ مرداد ماه تا ۱ شهریور در اردوگاه باهنر تهران اموزشه دیده و ارزیابی می شوند، تا از بین این عزیزان برترین ها را برای اعزام به اردوی بین المللی لبنان اماده و پرورش دهند.



گفتنی است، برگزیدگان این دوره از اردوی ملی به مسابقات بین المللی لبنان اعزام خواهند شد.



/امید لک زایی خبر نگار اعزامی پانای سمنان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار