راهپیمایی 22 بهمن در پیشوا برگزار شد

خبرگزاری پانا: راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن با حضور پر شور مردم و مسئولین ادارت پیشوا همزمان با سراسر كشور برگزار شد.

کد مطلب: ۵۲۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مردم غیور و شهید پرور شهرستان پیشوا در طول مسیر ندای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر دادند و با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه كشور تجدید میثاق کردند.

فرماندار پیشوا گفت: 22 بهمن از اعیاد ملی و اسلامی ایران عزیز و به فرموده مقام معظم رهبری عید غدیر ملت، روز تجلی پیروزی خون بر شمشیر روز نجات ملت ایران از چنگال رژیم استبداد ،تجلی بخش ندای الله اکبر برفضای ملکوتی ایران اسلامی، تجلی اراده ملت ایران عزیز است.

بهرام ستاری،‌ یکپار چگی و و لایت مداریرا از مهمترین عوامل پیروزی مردم ایران در مقابل رژیم ستم شاهی عنوان کرد و تصریح کرد: اکنون نیز روند رو به پیشرفت نظام اسلامی ایران بعد از گذشت بیش از 3 دهه ادامه دارد دشمنان را به هراس انداخته است .ایشان بیان داشت: مردم انقلابی باری دیگر با اتحاد و وحدت از آغازین دقایق در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کردند تا ثابت کنند که با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب و علیرغم تحریم های دشمن بیشتر از گذشته به ارزشهای نظام وفادار بوده و همواره در صحنه حضور دارند .

وی افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران ثابت کرد که ایمان در سایه وحدت و انسجام و با تمسک به ریسمان محکم الهی تمام ابر قدرتها را به زانو در می آورد .

در این مراسم دانش آموزان تشکلات دانش آموزش سرود 1357 نفری را همسرایی كردند و لشکر عملیاتی امام حسین شهرستان پیشوا برنامه راپل را برای مردم اجرا نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار