نماینده مردم شیراز برساخت تالار مرکزی تاکید کرد

مسعود رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس برای پیگیری های موثر در روند ساخت تالار مرکزی شیراز گفت: قطعا افتتاح این مجموعه یکی از گام های اولیه در راه اعتلای جایگاه شیراز محسوب می شود.

کد مطلب: ۵۲۲۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که شیراز بی شک پایتخت فرهنگی و هنری کشور است، گفت: این عنوان با کم کاری برخی مسئولین و مدیران سابق استان به مخاطره افتاد. این شهر با توجه به تمام ظرفیت های ادبی، فرهنگی، هنری و معنوی ارزشمندش می تواند و باید به جایگاه واقعی خود در حوزه فرهنگ و هنر دست یابد.

مسعود رضایی افزود: البته رسیدن به این مهم مستلزم فراهم نمودن بستر و شرایط لازم برای فعالیت بیشتر و بهتر اصحاب فرهنگ و هنر است، یکی از این ضرورت ها داشتن مکان و سالن های تخصصی سینما، تیاتر، موسیقی و همایش با ظرفیت و گنجایش بالا برای برگزاری جلسات و هم اندیشی صاحبان اندیشه با مردم می باشد.

نماینده مردم شیراز اظهار داشت: به لطف خداوند از سال ١٣٩٠ساخت بزرگترین مجموعه فرهنگی و هنری جنوب کشور با عنوان تالار مرکزی شیراز شروع شد که تا حدی پیشرفت فیزیکی نیز داشته و اکنون با پیگیری بهزاد مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با سرعت بیشتری روند ساخت و تکمیل خود را طی می کند.

رضایی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به شرایط پروژه، ضرورت پیگیری مسیولین استان و نمایندگان شهر شیراز جهت اختصاص و دریافت بودجه کافی و مورد نظر از دولت برای پیش برد و اتمام کار در کوتاه ترین زمان ممکن محسوس می باشد، تا علاوه بر یادگاری ارزشمند در سطح ملی از سمت دولت اعتدال و تدبیر برای شهر و مردم شیراز بتواند با تکمیل و بهره برداری مایه مباهات دوستداران فرهنگ و هنر غنی ایرانی گردد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: قطعا ساخت این مجموعه یکی از گام های اولیه در راه اعتلای جایگاه شیراز محسوب می شود و در آینده نزدیک باید شاهد پیشرفت و توسعه قابل توجه و در خور شهر شیراز این نماد تمدن و هویت ایران زمین باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار