بازدید رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی ازپایگاه های سنجش سلامت مهاباد

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی وهیئت همراه وی از پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان در شهرستان مهاباد بازدید کرد.

کد مطلب: ۵۱۸۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، رئیس اداره استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان و هیت همراه وی با همراهی معاون آموزش ابتدایی مهاباد از روند اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان مهاباد بازدید کردند.

"عیسی محمدی" رئیس اداره استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور در اتاق های معاینه نوآموزان و دیدار با مسئولان معاینه سلامت ازروند سنجش نوآموزان از جمله اتاق های شنوایی سنجی ، بینایی سنجی ، قد و وزن، هوش واستعداد تحصیلی نوآموزان را مورد معاینه قرار بازدید نمود

وی از برنامه ریزی های صورت گرفته توسط آموزش وپرورش و همکاری های مسئولان پایگاهها در معاینه نوآموزان در خصوص انجام دقیق معاینات ابراز خرسندی کرد.

رئیس اداره استثنایی آموزش وپرورش استان در این بازدید از نزدیک با دانش آموزان واولیای آنان در خصوص نحوه سنجش نوآموزان وارائه خدمات مسئولان بحث وگفتگو نمود .

"حسین جهان بین" معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این بازدید با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده مرکز سنجش سلامت نوآموزان کلاسی اولی اظهار داشت: سنجش سلامت وآمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان شهرستان مهاباد تا شهریورماه آماده پذیرش و معاینه نوآموزان می باشد .

جهان بین افزود: به منظور رفاه حال اولیاء و نوآموزان براساس برنامه ریزی انجام شده روزهای حضور اولیاء و نوآموزان در مرکز سنجش تقسیم بندی شده و اولیاء و نوآموزان مدارس در وقت تعیین شده و بدون سردرگمی و تلف شدن وقت در این مرکز حاضرشده و به انجام معاینات مورد نظر می پردازند

معاون آموزش ابتدایی مهاباد به هزینه پذیرش نوآموزان در این مرکز نیز اشاره نمود و افزود : به منظور تامین بخشی از هزینه های انجام شده از هر نوآموز مبلغ یکصد وچهل هزار ریال معادل چهارده هزار تومان ) دریافت می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار