گزارش پانا از نشست خبری فیلم جیب بر خیابان جنوبی/

سیاوش اسعدی:تحمل نه شنیدن ندارم/نورا هاشمی:نسبت فامیلی دلیل بازی ام شد

خبرگزاری پانا: فیلم جیب بر خیابان جنوبی بعداز ظهر امروز در برج میلاد برای اهالی رسانه به نمایش در آمد.

کد مطلب: ۵۱۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ در ابتدای این نشست سیاوش اسعدی کارگردان فیلم جیب بر خیابان جنوبی با عذر خواهی از اهالی رسانه افزود: سالن های سینما در حالی پر می شود که بسیاری از صاحبان نظر مجبور هستند فیلم را سرپا نگاه کنند به این دلیل از اهالی رسانه عذرخواهی می کنند چرا که همیشه بدترین چیزها برای اهالی رسانه است.

وی ادامه داد: امروز فیلم را به لحاظ تصویر و نور جور دیگه ای دیدم این فیلم خیلی روشن شده بود که این نورپردازی در این فیلم توسط ما انجام نشده بود.

اسعدیان در خصوص چگونگی همکاری با فیلمنامه جیب بر خیابان جنوبی اظهار کرد:بعد از فیلم حوالی اتوبان دو سه سالی بیکار بودم و فیلمنامه هایی که می نوشتم هیچ کدام مورد قبول واقع نمیشد و یک جورایی بهم برخورده بود تا جیب بر خیابان جنوبی که فیلمنامه اش مورد قبول قرار گرفت و کارش را اغاز کردیم.

در ادامه این نشست علی سرتیپی یکی از تهیه کننده گان این فیلم از دیده شدن جیب بر خیابان جنوبی اظهار امیدواری کرد و افزود: امیدوارم این فیلم در گیشه نیز بتواند موفق باشد.

مصطفی زمانی بازیگر این فیلم افزود: با سیاوش اسعدی در فیلم حوالی اتوبان همکاری داشتم و در همان زمان به توافق برای همکاری در پروژه بعد رسیدیم.

وی خاطر نشان کرد: شروع کار جیب بر خیابان جنوبی به تاخیر افتاد ولی بلاخره با شروع و عقب کار آغاز شد.

در ادامه نشست نورا هاشمی بازیگر نقش اول این فیلم و همسر سیاوش اسعدی اظهار کرد: اسعدی در حوالی اتوبان از بازی من اظهار رضایت کرد.

شهیدی فر در پاسخ به سخنان نورا هاشمی افزود: یعنی نسبت فامیلی در انتخاب نقش شما تاثیر نداشت؟

هاشمی تصریح کرد: نقش فامیلی و عشق میان ما بسیار در اجرای این نقش موثر بود.

به گزارش پانا، فیلم جیب بر خیابان جنوبی به کارگردانی و نویسندگی سیاوش اسعدی، تهیه کنندگی علیرضا سرتیپی و حسن دادخواه، بازی نورا هاشمی، مصطفی زمانی، امیر جعفری و بهناز جعفری برای اهالی رسانه به نمایش در آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار