تشریح برنامه های مقابله با آسیب های اجتماعی،در شورای عالی آموزش وپرورش

نهصد و سی و چهارمین جلسه این شورا با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر اعضای آن برگزار ‌شد؛ در ابتدای این جلسه گزارشی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش درباره مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مدارس ارائه شد.

کد مطلب: ۵۱۷۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: برنامه ها و دستاوردهای وزارت آموزش و پرورش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس، در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش تشریح شد.

مهدی نوید دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به نهصد و سی و چهارمین جلسه این شورا که با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر اعضای آن برگزار ‌شد؛ افزود: در ابتدای این جلسه گزارشی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش درباره مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مدارس ارائه شد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: معاونت تربیت‌بدنی و سلامت طرح‌هایی که برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اجرا کرده و یا در حال اجرا دارد را ارائه نمود و قرار شد از این به بعد برنامه‌ها و دستاوردهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس توسط این معاونت در جلسات شورای عالی آموزش و پرورش گزارش شود.

نوید افزود: سپس بررسی زیرنظام پژوهش و ارزشیابی در دستور کار قرارگرفت، کلیات آن بررسی شد و مسئولان ذی‌ربط گزارش‌هایی را در این زمینه ارائه دادند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در پایان گفت: برنامه‌های مبتنی بر مفاد سند تحول بنیادین برای رفع آسیب‌ها و تقویت پژوهش و ارزشیابی ارائه شد که در جلسه آینده شورا بررسی و تصویب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار