سخنگوی وزارت خارجه در گفت وگو با پانا:

اسراییل نگران پایان درگیری در سوریه است/حمله به سوریه برای تحریک مقاومت بود

خبرگزاری پانا: سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه اسراییل توان مقابله با محور مقاومت را ندارد، گفت: حمله اخیر اسراییل برای تحریک محور مقاومت بود تا مانع از آرامش در سوریه شده و درگیری ها ادامه یابد.

کد مطلب: ۵۱۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد

رامین مهمانپرست در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا، در پاسخ به این سوال که حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه چه واکنشی را به دنبال دارد، اظهار کرد: اسراییل شرایط دشواری، شکننده و متزلزلی قرار دارد و احساس می کند اگر فتنه ای که عوامل آنها در سوریه ایجاد کرده اند رفع شود جبهه مقاومت از قدرت بیشتری برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: بنابراین تلاش اسراییل در جهتی است که از ایجاد اقتدار در جبهه مقاومت جلوگیری کند با این حال بحران سوریه وارد مرحله جدیدی شده و طرفین درگیر در این کشور تلویحا آمادگی خود را برای مذاکره اعلام کرده اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام اینکه اسراییل نگران پایان درگیری در سوریه است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در شرایطی نیست که با کشورهای قدرتمند جهان درگیر شود و حمله به سوریه برای آنها با ریسک بالایی همراه است.

مهمانپرست خاطرنشان کرد: نمونه این درگیری ها را دیده ایم که در شرایط درگیری در کشورهای منطقه اسراییل به مردم بی دفاع غزه حلمه کرد اما نتیجه آن شکست بود.

وی افزود: اسراییل فکر می کرد با این حمله نیز نتوانست اقتدار خود را نشان دهد و با وحشت و نگرانی که در این کشور رخ داد به سرعت به سمت آتش بس حرکت کردند.

مهمانپرست گفت: فکر نمی کنم که اسراییل توان حمله به هیچ کشوری داشته باشد زیرا در جنگ هشت روزه مشخص شد که محور مقاومت در بهترین وضعیت خود قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار