محمد جواد معنوی نژاد در گفت و گو با پانا:

هیچ تیمی در المپیک زنگ تفریح نیست/ در لیگ جهانی خستگی بر تیم غالب شد

دریافت کننده تیم ملی والیبال خستگی ناشی از فشار مسابقات انتخابی المپیک و سفرهای طولانی را عامل اصلی نتایج ضعیف ایران در لیگ جهانی دانست.

کد مطلب: ۵۱۵۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا، تمرینات بلندقامتان ایران برای المپیک ریو از روز گذشته آغاز شد. تیم ملی تا زمان اعزام به المپیک 14 روز کاری دارد و از روز گذشته تمرینات سخت و فشرده اش را آغاز کرده است.

جواد معنوی نژاد دریافت‌کننده تیم ملی ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا درباره شروع تمرینات و وضعیت فعلی این تیم گفت: بعد از اینکه مسابقات لیگ جهانی به پایان رسید مدتی تعطیل بودیم و استراحت می‌کردیم. البته در این مدت که تیم کنار هم نبود تمرینات بدنسازی را انجام می دادیم تا از شرایط آمادگی دور نباشیم. طبق برنامه لوزانو اولویت ما در هفته اول تمرینات بدنسازی و تکتیک فردی است و در هفته دوم تمرکز ما بیشتر بر روی کار گروهی است.

وی ادامه داد: در این مدت خستگی بر تیم ما غالب شده بود و همانطور هم که دیدید این موضوع در جریان لیگ جهانی هم بر روی بازی‌های ما تأثیر گذاشته بود. تیم ما در مسابقات انتخابی ژاپن فشار بسیار زیادی را متحمل شد چرا که همه ما هم قسم شده بودیم تا سهمیه المپیک را کسب کنیم که خوشبختانه با اختلاف کمی نسبت به تیم اول این امر را محقق کردیم. بعد از اینکه رقابت‌های ژاپن به اتمام رسید استراحت کوتاهی داشتیم و بعد از آن راهی برزیل برای مسابقات لیگ جهانی شدیم. مسافت طولانی و اختلاف ساعت توان ما را گرفت و نتوانستیم خوب بازی کنیم.

دریافت‌کننده تیم ملی با اشاره به اینکه برای المپیک شرایط تیم ها متفاوت خواهد شد،عنوان کرد: به طور حتم تیم ها در المپیک با همه توانشان به میدان می آیند. المپیک میدان سخت مبارزه است و هیچ تیمی دوست ندارد زنگ تفریح باشد ما هم همه تلاشمان را می‌کنیم تا تیم ها را ببریم و عمل‌کرد قابل قبولی داشته باشیم. امیدوارم همانطور که لوزانو در جریان لیگ جهانی به من اعتماد کرد در المپیک هم همین اتفاق بیافتد و بتوانم نظرش را جلب کنم. در هر صورت شرایط سخت است و در المپیک بهترین های جهان بایکدیگر رقابت می‌کنند اما هوادران مطمئن باشند من و همه بازیکنان تمام تلاشمان برای کسب بهترین نتیجه را می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار