اسکان زائرین فرهنگی استان بوشهر در مشهد مقدس

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : رزرو اسکان فرهنگیان استان بوشهر در مشهد مقدس آغاز شد .

کد مطلب: ۵۱۵۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ، محمد حسن بردبار افزود : هر ساله تعداد زیادی از همکاران مشتاق زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) به مشهد مقدس عزیمت می نمایند. به همین منظور این اداره کل جهت رفاه حال آن عزیزان و خانواده های محترمشان اقدام به تهیه و تجهیز سه باب آموزشگاه درجه یک نموده است که تمامی فرهنگیان استان بوشهر می تواننداز آن استفاده کنند.

بردبار تاکید نمود : متقاضیان می توانند طبق این موارد از امکانات بهره مند شوند و زمان رزرو اسکان از تاریخ پانزدهم تیر 95 و شروع اسکان از تاریخ بیست تیر ماه 95 تا بیست شهریور 95 می باشد.

بردبار اضافه کرد : هزینه هر خانواده پنج نفر در یک شب در یک اطاق براساس قرارداد ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی مبلغ بیست و هفت هزار تومان و به ازای هر نفر اضافی مبلغ سه هزار تومان دریافت خواهد شد.

وی گفت : نحوه رزرو : پس از تماس بایکی ازشماره های 9156171319 - 9338519492 و 9905966710 امکان پذیر می باشد .

وی تصریح کرد : ساعات تماس جهت رزرو، همه روزه ساعت 8 صبح تا 13 ظهر است .

بردبار افزود : تسهیلات اسکان تنها جهت استفاده فرهنگیان و منسوبین درجه یک آنان (همسر ، فرزندان ، پدر و مادر) می باشد.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد : همکارانی که شخصاً حضورندارند وافراددرجه یک( 1 )خانواده (همسر وفرزندان) آنان ازکارت شناسایی آن ها استفاده می کنند، لازم است بامراجعه به تعاون منطقه خود معرفی نامه ازاداره مربوطه جهت اسکان دریافت دارند. درصورت عدم دریافت معرفی نامه، ستاد ازپذیرش افراد معذور می باشد.

این مقام مسئول گفت : ثبت نام، هزینه اسکان را به شماره حساب 0106532004000 به نام ستاداسکان آموزش وپرورش واریز و شماره فیش مربوطه و مشخصات واریز کننده و مبلغ واریزی به شماره های 33333526 و33331577 فاکس شود. در ضمن ارائه اصل فیش در هنگام مراجعه به ستاد اسکان الزامی است.

وی تاکید نمود : عدم ارسال تصویرفیش پرداختی تاسه روز قبل از تاریخ اسکان به منزله انصراف می باشد .

بردبار اظهار کرد : همکاران با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر جهت تکمیل پرسشنامه به ستاد اسکان بوشهر در مشهد مقدس مراجعه نمایند .

آدرس: مشهد - خیابان امام رضا(67) - بعد ازچهارراه سوم - مدرسه انقلاب اسلامی و تلفن : 38543312 - 051 تلفن همراه : 09905966710 می باشد .

بردبار یاد آور شد : برای همکاران جدید الاستخدام که فاقد کارت شناسایی هستند ارائه گواهی اشتغال از ادارت مربوطه الزامیست.

وی خاطر نشان کرد : حداکثر استفاده برای هر خانواده محترم فرهنگی پنج روز می باشد.

بردبار گفت : زمان پذیرش و تخلیه، ساعت 14 هر روز (2 بعد از ظهر ) می باشد .

وی تاکید نمود : همکارانی که بعدازنیمه شب مراجعه می نمایندلازم است قبلا تاخیر خود را اطلاع دهنددرغیراینصورت مسئولیت عدم پذیرش با ستادنمی باشد.

وی تصریح کرد : کلیه همکاران موظف اند طبق معرفی نامه درساعت مقررتخلیه نمایندودرصورت تقاضای تمدید این موضوع می بایست قبل اززمان تخلیه انجام پذیرد.

وی ادامه داد : این ستاد در قبال همکارانی که بدون رزرو قبلی مراجعه نمایند مسؤولیتی ندارد.

وسایل موجود در هر اتاق شامل یخچال، کولر، تلویزیون ، فرش و پتو می باشد .

وی خاطر نشان کرد : همکاران محترم درصورتی که جهت بهبودکیفیت خدمات اسکان پیشنهاد یاانتقادی دارندازطریق شماره تلفن 33333526 اداره تعاون واموررفاهی اداره کل آموزش وپرورش استان اعلام نمایند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار