رقابت شوراهای برتر دانش آموزی مدارس استان یزد

همایش شوراهای دانش آموزی برتر مدارس استان یزد دراردوگاه شهید صدوقی سانیج آغازشد

کد مطلب: ۵۱۵۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد، رئیس اداره فرهنگی ، هنری اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت : اعضای شوراهای دانش آموزی برتر مدارس استان با ارائه طرح ها و برنامه های ابتکاری خود به مدت پنج روز در اردوگاه شهید صدوقی سانیج با هم رقابت می کنند .

محمد حسین انتظاری رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزان و بارور نمودن این استعدادها و نیز ایجاد روحیه خود باوری - مشارکت - تعاون در بین آنان و همچنین تمرین مدیریت برای پذیرش مسئولیت های بزرگتر در آینده را از اهداف این همایش ذکرکرد

رئیس اداره فرهنگی - هنری اداره کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان ساخت : شرکت کنندگان در این همایش علاوه بر مراسم افتتاحیه و اختتامیه ، از برنامه های آموزشی ، کسب تجربه از یکدیگر، فعالیتهای فرهنگی - ورزشی نیز بهره مند خواهند شد .

انتظاری ادامه داد: شوراهای منتخب مدارس بر اساس فرم ارزیابی مربوطه و بر مبنای فعالیتهای صورت گرفته توسط اعضا، انتخاب و به این همایش دعوت شده اند.

وی گفت: در پایان این همایش ، بر اساس ارزیابی از فعالیتهای شوراهای دانش آموزی حاضر در اردو توسط داوران، یک شورای پسرانه و یک شورای دخترانه برتر انتخاب و به همایش کشوری شوراهای دانش آموزی که در مرداد برگزار می شود اعزام خواهند شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار