فرمانده انتظامی محلات در دیدار خانواده شهدا:

امنیت امروز کشور به برکت خون شهدا است

فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: امنیت موجود در کشور به برکت خون شهدا است که باید از این میراث گرانقدر به خوبی دفاع کرد.

کد مطلب: ۵۱۴۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان مرکزی، فرامرز گودرزی در دیدار با خانواده سه شهید نیروی انتظامی شهرستان محلات بیان کرد: ما مدیون و بدهکار شهدا هستیم و امنیت امروز کشور به برکت خون شهدا است که باید از این میراث به خوبی پاسداری کرد و قدر خون شهدا را دانست.

وی افزود: شهدا در دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند و همه ما باید از دستاوردهای این شهدای گرانقدر دفاع کنیم و نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه و حفاظت از آرمان شهدا تلاش خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات خاطر نشان ساخت: به شهدا و خانواده‌های آنها افتخار می‌کنیم و خانواده‌هایی که فرزندان خود را در راه خدا روانه میدان جهاد کرده اند، انسان هایی بزرگ هستند که مجموعه نیروی انتظامی برای زنده نگه داشتن نام و یاد آنها تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

فرمانده و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان محلات امروز از خانواده شهید حامد آشوری، خسرو براتعلی و غلامرضا خراسانی بازدید کردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار