برگزاری نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش قطب یک استان کردستان

با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان، نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش قطب یک استان کردستان با شرکت مدیران و روسای آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، قروه، دهگلان و مناطق سریش آباد و موچش برگزار شد.

کد مطلب: ۵۰۵۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، نشست قطب یک مدیران و روسای آموزش و پرورش استان کردستان شامل شهرستان های، ناحیه یک سنندج، قروه، دهگلان و مناطق سریش آباد و موچش به میزبانی ناحیه یک در یکی از مدارس روستایی ناحیه تشکیل شد.

در ابتدایی این جلسه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، به تشریح اهمیت موضوع برنامه ریزی، ساماندهی نیروی انسانی و نقل و انتقالات فرهنگیان پرداخت.

در ادامه محمدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان ضمن قدردانی از زحمات مدیران ادارات قطب یک با اشاره به حدیث نبوی مقدس ترین کار فکر کردن روی انجام وظیفه است؛ اظهار داشت: کار تعلیم و تربیت فی النفسه عبادت می باشد.

وی با بیان اینکه آمار و اطلاعات از مهمترین مؤلفه های مدیریت است؛ گفت: ساماندهی نیروی انسانی از مهم ترین اصول مدیریت می باشد که نیازمند اولویت بندی، اطلاعات و داشتن برنامه عملیاتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار