استقلال كشور مرهون تربیت صحیح دانش آموزان/قدردانی از اقدامات شهرداری در بازگشایی مدارس

خبرگزاری پانا: استاندار البرز گفت: در جامعه امروزی استقلال و خودکفایی ایران اسلامی مرهون تربیت دانش آموزان استوار و متدین است که باید این مهم مورد توجه معلمان قرار گیرد.

کد مطلب: ۵۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، عیسی فرهادی صبح امروز در مراسم بازگشایی مدارس استان البرز و آغاز سال تحصیلی که به صورت متمرکز در مدرسه شاهد شهید سلطانی برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن اول مهر و ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: طی 33 سال گذشته بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون ایران اسلامی شاهد سربلندی و افتخارآفرینی های مختلفی بود که این افتخارات مرهون تلاش افرادی که است دغدغه حفظ ارزشهای انقلاب را داشتند .

وی با اشاره به ایثارگریهای معلمان در تمامی برهه های تاریخ به خصوص هشت سال دفاع مقدس افزود: در جامعه امروزی نیز وظیفه معلمان هماهنند دوران جنگ خطیر و سنگین است چون باید دانش آموزانی ولایی و با دغدغه حفظ ارزشهای امام و انقلاب تربیت کنند و تحویل جامعه دهند .

این مسئول عنوان کرد: در واقع دشمن از نسل جوان کشور ما هراس دارد و با راه اندازی جنگ نرم، خواهان وارد کردن لطمه به نسل جوان است که در این زمینه در مدارس باید دانش آموزان را هوشیارتر کرد .

فرهادی ادامه داد: با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان، در جامعه امروزی وظیفه معلمان بسیار سنگین و خطیر است که باید با هوشیاری و بصیرت دانش آموزان در را در مسیر انقلاب و دفاع مقدس به حرکت درآورند .

استاندار البرز در ادامه با تشکر از تلاش های آموزش و پرورش استان یادآور شد: در واقع با فعالیتهای مطلوب در این حوزه، این اداره کل موفق به کسب رتبه برتر از یک تا 10 در سطح کشور شد که قابل تقدیر است .

وی در ادامه همچنین از اقدامات مطلوب شهرداری کرج و حوزه خدمات شهری در بخش زیباسازی و فضاسازی مدارس این کلانشهر نیز تقدیر ویژه کرد .

تربیت صحیح دانش آموزان آینده كشور را تامین می كند

همچنین در این مراسم امام جمعه کرج نیز طی سخنانی کوتاه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، تقارن بهار مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس، را فرصتی برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش آموزان دانست .

حجت الاسلام محسن کازرونی ادامه داد: آینده تمامی افراد بستگی به چگونگی فراگیری علم و دانش در مدارس دارد که در این زمینه معلمان باید به بهترین نحو به ارائه آموزشهای لازم به دانش آموزان بپردازند و آنها را ولایی تربیت کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار