برگزاری جشنواره فصلی ˝چهارگاه˝ با محوریت داستان نویسی

مسابقه داستان نویسی در قالب جشنواره فصلی داستان با عنوان ˝چهارگاه˝ از سوی مرکز ادبی قلمستان برگزار می شود.

کد مطلب: ۵۰۱۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ، الهه رضایی رییس مرکز قلمستان گفت: مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان به‌ منظور شناسایی، معرفی و ارج‌نهادن به نویسندگان شهر اصفهان و زمینه‌سازی برای ترغیب و تشویق علاقه‌مندان به داستان‌نویسی، جشنواره‌ داستان‌نویسی "چهارگاه "را در هر فصل برگزار می کند.
وی افزود : این جشنواره در هر فصل با موضوع و قالبی متفاوت در سطح استان اصفهان برگزار می شود که فراخوان نخستین بخش از این جشنواره در فصل بهار با عنوان "بهاران" در قالب داستان کوتاه کوتاه و موضوع آزاد اعلام شده است.
وی افزود: آثار این جشنواره بایستی به زبان فارسی معیار و در قالب داستان کوتاه کوتاه و حداکثر تا 100 کلمه، بدون احتساب حروف «و، از، که، به، را و...» به دبیرخانه جشنواره و یا آدرس ایمیل ghalamestannews@gmail.com ارسال شود.
وی تصریح کرد: داستان‌های ارسالی نباید پیش‌تر در کتاب، مجله و رسانه‌ مکتوبی منتشر شده باشدو همچنین آثاری که در جشنواره‌های دیگر برگزیده شده، بررسی نخواهد شد و هر شخصی حداکثر با سه اثر می‌تواند در جشنواره شرکت کند.
رییس مرکز ادبی قلمستان ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره ابتدا باید فرم ثبت‌نام در جشنواره را در تارنمای جشنواره تکمیل کنند و فایل متنی خود را به نشانی رایانامه دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
رضایی گفت: اهدای تندیس جشنواره، لوح سپاس و یک سکه‌ تمام بهار آزادی به نفر اول و اهدای لوح سپاس و نیم سکه بهار آزادی به رتبه های دوم تا پنجم و اهدای لوح سپاس و ربع سکه‌ بهار آزادی به رتبه های ششم تا دهم از جمله جوایز این جشنواره است.
وی خاطرنشان کرد: آخرین زمان دریافت آثار به جشنواره تا ششم تیرماه و مراسم اختتامیه 24 تیرماه خواهد بود که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32602014 تماس گرفته و یا به محل مرکز ادبی قلمستان واقع در خیابان 22 بهمن، خیابان علامه امینی، باغ غدیر مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار