معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل خبرداد:

اعلام اسامی منتخبین مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دراردبیل

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپزورش استان اردبیل نفرات منتخب مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان این استان را اعلام کرد.

کد مطلب: ۵۰۱۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، مصطفی کافی راد با بیان اینکه همه ساله مسابقات قرآن، عترت و نماز در 14 رشته مختلف قرآنی، عترت و نماز در 4 سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور برای دانش آموزان پی گیری می شود، اظهار داشت: این مسابقات برای اولین بار برای فرهنگیان استان نیز در 4 رشته برگزار گردید.

وی این مسابقات را گامی مهم در جهت ترویج فرهنگ قرآنی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در بین دانش آموزان و فرهنگیان دانست. معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل افزود: مرحله استانی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش مشکین شهر و اولین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان نیز به مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل برگزار گردید.

کافی راد ادامه داد: در بخش دانش آموزی به جز رشته های ترتیل قرآن کریم و حفظ ویژه که نفرات منتخب (اول تا سوم) از دوره تحصیلی برگزیده شده اند، در بقیه رشته ها از هر پایه تحصیلی سه نفر دانش آموز منتخب (رتبه های اول تا سوم) و در بخش فرهنگیان نیز از هر رشته نفرات اول خواهران و برادران به مرحله کشوری راه یافتند.

وی تصریح کرد: منتخبین مرحله استانی مسابقات قبل از اعزام به مرحله کشوری در کلاس های تخصصی حضور خواهند یافت.

گفتنی است :مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان با حضور نفرات اول هر رشته، تیرماه و مرداد ماه امسال در استانهای همدان و خراسان رضوی و مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان شهریور ماه در استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار