اکران ˝مایا˝ با بازی نفیسه روشن در کنار ببر مازندران

فیلم «مایا» به کارگردانی هادی رحیمی خواص همزمان با روز جهانی ببر در سالن همایشهای ساختمان اصلی سازمان محیط زیست به نمایش در آمد.

کد مطلب: ۵۰۰۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، نخستین اکران فیلم سینمایی «مایا» اولین فیلم سینمای ایران که در آن نقش اصلی را یک ببر واقعی بازی می‌کند به اکران درآمد.

«مایا» عنوان فیلمی است که در آن به چگونگی انقراض نسل ببر مازندران در سال هزار و سیصد و سی هجری شمسی پرداخته شده است و سعی به القای ارتباط و نوع ارتباط درست انسان با محیط زیست و به خصوص با حیوانات دارد.

در خلاصه داستان این فیلم امده است: دختری در روستای خود در حالی که بیشتر مردان آن شکارچی هستند، توله ببری را به خانه آورده تا آن را بزرگ کند که در این راه درگیر اتفاقاتی می شود.

عوامل اصلی این فیلم عبارت است از: تهیه کننده: داریوش باباییان، مجری طرح و نویسنده و کارگردان: هادی رحیمی خواص، مدیرتصویربرداری: اسماعیل اقا جانی، مدیر صدابرداری: مسعود شاهوردی، مدیربرنامه ریزی: صباقاسمی، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، طراح گریم: رضا سعیدی، موسیقی: هیربد اقا محمدی، منشی صحنه: مانیا معینی، دستیاران کارگردان: ارسلان اشرفی_میلادقشقایی- هنام اشرفی- محسن رحیمی خواص، مشاور فیلمنامه: مرتضی فرهادنیا، مشاور فیلم نامه در امور حیوانات: محسن طیرانی، عکاس: میلاد روشن، مربی سوارکاری: مصطفی قشقایی، بازیگران: نفیسه روشن- سیاوش خیرابی- مهران رجبی- ارش منتظری و زنده یاد ولی الله مومنی- همراه با اولین ببر بازیگر سینمای ایران (مایا)، رژا و البرز.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار