شرایط و نحوه ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی در مدارس کرمانشاه

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ثبت نام کلاس اولی ها در استان از اول خرداد ماه آغاز شده و پیش بینی می شود امسال بیش از ۳۰ هزار دانش آموز در این پایه ثبت نام کنند.

کد مطلب: ۴۹۹۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمانشاه، سلیمان محبی اظهار داشت: ثبت نام کلاس اولی ها در استان کرمانشاه از اول خرداد ماه آغاز شده و هم اکنون در حال انجام است.
وی داشتن برگه معرفی از پایگاه سنجش سلامت برای ثبت نام را ضروری عنوان کرد و گفت: امسال در مجموع ۲۹ پایگاه سنجش سلامت ثابت و سیار برای دانش آموزان کلاس اول در نظر گرفته شده که می توانند با مراجعه به این پایگاه ها نسبت به دریافت برگه سلامت خود اقدام کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: ثبت نام از متولدین نیمه اول سال ۸۹ و ماقبل آن صورت خواهد گرفت.
محبی از پیش بینی ثبت نام بیش از ۳۰ هزار دانش آموز کلاس اول در سطح استان کرمانشاه خبر داد.
وی اخذ هرگونه وجه برای ثبت نام از دانش آموزان کلاس اول در مدارس استان را ممنوع اعلام کرد و افزود: در صورت بروز تخلف در این رابطه شهروندان می توانند با شماره تلفن ۳۸۲۳۳۷۴۸ ستاد نظارت شکایت خود را مطرح کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: در زمان ثبت نام تنها مبلغی بابت کتاب و بیمه دانش آموزان از آنها دریافت می‌شود.
محبی در پایان یادآور شد: ثبت نام از دانش آموزان پایه نخست ابتدایی با حضور اولیای دانش آموزان و بر اساس نزدیکی محل سکونت آنان به مدرسه انجام می‌ گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار