رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

اگر تحریم را تکه کاغذ نمی‌دانستیم، وضعیت زیرساخت ها اینگونه نبود

رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی الزاماتی دارد که عمده‌ترین آنها تفاهم، همدلی، وفاق و دوستی است زیرا نزاع‌های بیهوده سیاسی مانع پیشرفت و توسعه خواهد بود.

کد مطلب: ۴۹۸۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس سیاسی پانا، غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم افتتاح 447 پروژه شرکت مخابرات استان، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: با گذشت دو ماه از سالی که به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده، افتتاح این پروژه‌ها بیانگر تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: شاید از روزی که تحریم‌ اجرایی شد، اگر تحریم را فقط یه تکه کاغذ نمی‌دانستیم و تحریم را جدی می گرفتیم، اکنون وضعیت توسعه زیرساختی اینگونه نبود. از ابتدا باید در مقابل تحریم‌ها برنامه‌ریزی می‌کردیم و با برنامه منظم جلو می‌رفتیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: دولت یازدهم با اقدام موثری که با برجام انجام داد، گامی در راستای توسعه زیرساخت‌های برداشت، در مقابل مخالفین برجام یک سوال داشتیم که اگر برجام نباشد گزینه جایگزین چیست؟ بلی در برجام خسارت‌هایی داریم اما منافع آن بیشتر است.

جعفرزاده تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی 24 بند دارد، آنچه که امروز مورد مطالبه است اقدام و عمل می‌باشد، تحقق اقتصاد مقاومتی الزاماتی دارد که عمده‌ترین آنها تفاهم، همدلی، وفاق و دوستی است و کارشکنی‌ها باید به پایان برسد؛ همه باید به فکر توسعه زیر چتر مقام معظم رهبری باشیم زیرا با درگیری‌های بیهوده سیاسی نمی‌توانیم به نقطه مثبت برسیم.

وی اضافه کرد: انتظار مردم بعد از 37 سال انقلاب اسلامی، رفاه و معیشت است و رفع مشکلات در این زمینه به عهده مسئولین است که این امر تحقق نمی‌یابد مگر اینکه همه باهم ید واحد باشیم لذا نزاع‌های بیهوده سیاسی مانع پیشرفت و توسعه خواهد بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر به دنبال اقتصاد مقاومتی هستیم فقط در گرو وفاق، همدلی و دوستی است که محقق می‌شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار