مراسم اختتامیه مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان شهرستان قدس

مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان دختر و پسر آموزش و پرورش شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۴۹۷۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران،در این مراسم اکبریان کارشناس مسئول واحد فرهنگی هنری ، حسینی کارشناس اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی، آزاد ایمانی کارشناس مسئول قرآن نماز و عترت، زهرا زراعت کار کارشناس مسئول واحد فرهنگی و هنری، همکاران پرورشی و دانش آموزان منتخب در سالن شهید دهنو آموزش و پرورش شهرستان قدس حضور داشتند.

محمد قاسمی در سخنانی ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان و دانش آموزان گفت: اگر بتوانید مسائل دینی را در قالب هنر پیاده کنید، تاثیر آن بر دیگران بیشتر خواهد شدو کسی که قرآن را با صدای خوش تلاوت می کنید یا دیگری که با آهنگی ملایم مثل موسیقی سنتی باعث آرامش دیگران می شود و این از ویژگی های هنر و اثر گذاری آن بر افراد است.

وی در ادامه گفت: شما دانش آموزان منتخب حاصل زحمات مربیان عزیز هستیدو تلاش شما قابل تجلیل و امیدواریم در مسابقات کشوری نیز افتحار آفرین باشید.

در ادامه زهرا زراعت کار طی گزارش آماری عنوان کرد: این مسابقات در سطح مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول دختر و پسر برگزار شد در نهایت پس از داوری، در دوره ابتدایی 82 دختر و 48 پسر مقام اول ، 53 دختر و 31 پسر مقام دوم و 53 دختر و 56 پسر مقام سوم را کسب کردند.

وی گفت: در مقطع متوسطه دوره اول نیز 87 دختر و 63 پسر مقام اول، 65 دختر و 50 پسر مقام دوم و 63 دختر و 50 پسر مقام سوم را به دست آوردند.

/خبرنگار: مهری علیئی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار