تشکیل کارگروه راهبردی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کرمانشاه

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از تشکیل یک کارگروه راهبردی در فنی و حرفه ای استان کرمانشاه برای تحقق شعار سال خبرداد

کد مطلب: ۴۹۴۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمانشاه، داود ناصری امید، در خصوص اقدامات این اداره کل برای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی» در سال های اخیر و هم چنین برنامه های آن برای سال ۹۵ گفت: قطع به یقیین این نامگذاری ها نشان از دور اندیشی و تدبیر بالای مقام معظم رهبری است و در پایان هر سال آثار این نامگذاری ها را کاملا لمس کرده ایم.
وی افزود: ایشان امسال را هم به عنوان «اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل» نامگذاری کرده اند و این موضوع را می رساند که ما در اوج شکوفایی هم باید اقتصاد مقاومتی را مد نظر داشته باشیم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه تاکید کرد: نگاه به داخل یکی از ضروریات توسعه هر کشور است و ما در این زمینه ها اعتقاد داریم و مطمئنیم که آموزش های فنی و حرفه ای یکی از راهکارهای تحقق این شعار می تواند باشد.
وی تصریح کرد: لازمه تحقق این شعار توانمندی منابع انسانی جامعه است و باید بتوانیم فرهنگ این اقتصاد مقاومتی را با تکیه بر این توانمندی در جامعه نهادینه کنیم.
ناصری امید اشاره ای نیز به بحث تحریم ها داشت و افزود: اینکه ما بحث اقتصاد مقاومتی را مد نظر قرار دهیم ربطی به قرار داشتن ما در شرایط تحریم ندارد و ما در اوج شکوفایی اقتصادی هم به موارد و نکات اقتصاد مقاومتی توجه ویژه داشته و استفاده بهینه از منابع باید سرلوحه کارهایمان قرار گیرد.
وی گفت: برای تحقق این موضوع مسئولین باید از خودشان، مجموعه زندگی شخصی و مجموعه اداری و کاریشان شروع کنند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه اشاره ای نیز به اقدامات و برنامه های این اداره کل برای تحقق شعار سال داشت و افزود: ما در راستای این موضوع در بحث انرژی سبز(تبدیل منابع پر مصرف به کم مصرف)، طی سال گذشته اقدامات خوبی را در مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان داشتیم که می تواند یکی از موارد اثر گذار بر تحقق شعار سال باشد.
ناصری امید گفت: امسال نیز کارگروه راهبری برای اقتصاد مقاومتی در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه تشکیل شده و برنامه هایی نیز در ذیل این کارگروه برای تحقق شعار سال در دستور و مد نظر قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: برنامه های مذکور در دو بخش اجرا می شود و اولین بخش آن مربوط به اقداماتی است که باید در داخل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای صورت گیرد تا هزینه های مصرفی به حداقل ممکن کاهش یابد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه افزود: مدیریت صحیح منابع و زیر ساخت ها از اولویت های اصلی ما در اجرای برنامه های سازمان خواهد بود.
وی بعد دوم برنامه ها را مباحث آموزشی عنوان و تصریح کرد: ما باید به سمتی برویم که افراد و منابع استانی به توانمندی برسند و این موضوع باید به صورت جدی مد نظر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار