یک نماینده مجلس:

سیاسیون نسخه‌ای نپیچند که فقط منافع حزبی‌شان تامین شود

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی از فعالان سیاسی خواست نسخه ای نپیچند که فقط منافع حزب و جریان سیاسی شان تامین شود.

کد مطلب: ۴۹۲۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس سیاسی پانا، محمدباقر شریعتی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز با تبریک هفته معلم و روز کارگر از دولت خواست اقدامات اساسی را برای بهبود وضعیت این دو قشر زیربنایی کشور انجام دهد.

وی ضمن قدردانی از مردم و دولت و برگزارکنندگان انتخابات، یادآور شد: خوشبختانه انتخابات در سلامت کامل برگزار شد و من از کاندیداها و حتی ردصلاحیت شدگان شهرم که کمک کردند انتخابات درسی برای اتحاد و همدلی باشد صمیمانه تشکر می کنم.

نماینده مردم بهبهان در مجلس، مردم را بزرگ ترین حامیان نظام عنوان و خاطرنشان کرد: سیاسیون باید مراقب باشند از سر غرور و خودخواهی با اتکا به برنامه های خود ساخته دور از فرهنگ و مقتضیات وطن نسخه ای نپیچند که فقط منافع حزب و جریان سیاسی شان تامین شود.

شریعتی ادامه داد: کسانی که هنوز در توهم این هستند که باید از بالا برای پایین تصمیم گرفت بدانند که این نه در مسیر دموکراسی و نه پیروی از اصول است.

وی در پایان به برخی خدمات خود در حوزه انتخابیه اش در طول دوران نمایندگی اشاره کرد و گفت: تقریبا همه پروژه های عقب افتاده درصد مطلوبی از پیشرفت را دارند و این نوید اشتغال و توسعه برای مردم را می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار