فرماندار بناب:

واگذاری سالن‌ها مانع حضور جوانان در سالن‌های ورزشی است

فرماندار بناب با انتقاد از واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی گفت: واگذاری سالن‌ها به بخش خصوصی مهم‌ترین مانع و عامل برای حضور جوانان در سالن‌های ورزشی است.

کد مطلب: ۴۹۰۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، ولی‌الله فرج‌اللهی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بناب که مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی به همراه معاونت فرهنگی و امور جوانان خود در آن حضور یافته بود، با بیان اینکه سرلوحه کار ستاد اوقات فراغت جوانان، ازدواج و اشتغال جوانان است، اظهار داشت: سال گذشته 80 فقره کلاس آموزشی ازدواج تشکیل یافت که 3 هزار نفر از جوانان شهرستان در این کلاس‌ها شرکت کردند.

وی افزود: در همین مدت 350 هزار روز ساعت آموزش برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تشکیل و 7 هزار نفر نیز در این کلاس‌ها شرکت کردند.

اختصاص رتبه هشتم ازدواج و هفتم طلاق به بناب

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به آمار ازدواج و طلاق در این شهرستان طی سال 94 تصریح کرد: یک هزار و 423 فقره ازدواج صورت گرفته که 861 نفر مزدوجین شهری و 562 نفر نیز روستایی هستند که از لحاظ ازدواج رتبه هشتم استان را دارا بوده و در بحث طلاق 273 فقره طلاق در سال 94 اتفاق افتاده که 181 مورد آن شهری و 92 مورد آن به روستاها تعلق دارد و از لحاظ طلاق شهرستان بناب رتبه هفتم استان را به خود اختصاص داده است.

فرج‌اللهی با انتقاد از واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی گفت: واگذاری سالن‌ها به بخش خصوصی مهم‌ترین مانع و عامل برای حضور جوانان در سالن‌های ورزشی است.

وی گفت: شهرستان بناب دارای 45 هیأت ورزشی است که 30 هیأت برای برادران و 15 هیأت برای ورزش‌های بانوان است که دارای 5 هزار نفر ورزشکار هستند.

بهره‌برداری از 3 سالن ورزشی جدید در روستاهای بناب

فرماندار بناب خاطرنشان کرد: هم اکنون این شهرستان دارای 8 باب سالن ورزشی سرپوشیده است که 3 سالن ورزشی جدید نیز در روستاهای این شهرستان در حال احداث و تکمیل بوده و دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی هستند که امیدواریم در سال 95 شاهد بهره‌برداری از این سالن‌های ورزشی باشیم.

فرج‌اللهی تصریح کرد: هم اکنون سرانه سالن‌های ورزشی سرپوشیده شهرستان بناب 35 سانتی‌متر است که سعی می‌کنیم آن را به 50 سانتی‌متر افزایش دهیم.

وی از پیشرفت 60 درصدی استادیوم ورزشی 10 هزار نفری بناب خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با تخصیص اعتبارات لازم به‌زودی شاهد تکمیل استادیوم 10 هزار نفری و سالن ورزش باستانی این شهرستان باشیم.

فرماندار بناب در ادامه با اشاره به حضور پررنگ این شهرستان در بعد ورزش‌های همگانی گفت: سعی خواهیم کرد در سال 95 همزمان با برگزاری هجدهمین همایش بزرگ دوچرخه‌سواری بناب این همایش را به عنوان یک اثر ملی به نام این شهرستان به ثبت برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار