معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران

حضور پررنگ دانش آموزان ابتدایی در جشنواره هنرهای آوایی ستودنی است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: حضور پررنگ دانش آموزان مقطع ابتدایی در سی و چهارمین دوره جشنواره مسابقات هنرهای آوایی ستودنی و قابل توجه است.

کد مطلب: ۴۸۹۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، محمد شعبانی در حاشیه سی و چهارمین دور جشنواره مسابقات هنرهای آوایی دانش آموزان مازندران، با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات از صبح امروز آغاز شده و به مدت سه روز تا عصر پنجشنبه ادامه خواهد داشت، گفت: ویژگی این دوره از مسابقات در سطح استان مازندران حضور دانش آموزان مقطع ابتدایی می باشد که باعث ایجاد شور و هیجان بیشتری نیز در میان گروهها شده است و باید اذعان داشت که حضور پررنگ آنها ستودنی است.

وی تعداد گروههای شرکت کننده از مرحله نخست آموزشگاهی را 1550 گروه عنوان کرد و افزود: در واقع نیمی از مدارس سطح استان در این مسابقات در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند و از مجموع آنها 200 گروه به مرحله شهرستانی و در نهایت 58 گروه به مرحله استانی راه یافتند که از میان آنان 10 گروه برتر معرفی می شوند.

وی در خصوص مرحله کشوری این سری از مسابقات بیان داشت: در نهایت 4 گروه متشکل از سه گروه متعلق به دانش آموزان و یک گروه مربیان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

شعبانی با اشاره به آزاد گذاشتن مدارس در انتخاب محتوای سرودها، افزود: برخی از مضامین فرهنگی و ارزشی و معنوی و نیز آرشیوی از سرودهای اجرا شده در سالهای گذشته به مدارس اعلام شد و در عین حال گروههای نیز از موضوعات آزاد دیگر محتوای سرود را انتخاب کردند.

وی بیشترین تمرکز گروههای سرود را بر مضامینی مانند اخلاقی، ایثار، شهادت و نیز اجتماعی اعلام کرد و گفت: ما این انتخاب را به مدارس واگذار کردیم تا در همه حوزه ها نماینده داشته باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران ضمن بیان اینکه نتایج نهایی در هفته آینده اعلام خواهد شد، گفت: در این دوره از مسابقات در نظر داریم در کنار دانش آموزان و مربیان از مدیران مدارسی که گروه سرودشان رتبه آورده اند نیز قدردانی کنیم چراکه معتقدیم موفقیت این دانش آموزان قطعا از پشتوانه حمایت مدیر مدرسه برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار