مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه:

سی و هفتمین جشنواره هنرهای آوایی و نمایشی در حال برگزاری است

کرمانشاه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمانشاه، از برگزاری سی و هفتمین جشنواره هنرهای آوایی و نمایشی خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۸۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
سی و هفتمین جشنواره هنرهای آوایی و نمایشی در حال برگزاری است

علی امرایی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک با حضور در تالار شهید مفتح مجموعه‌ی شهید باهنر از برگزاری سی و هفتمین جشنواره هنرهای آوایی و نمایشی بازدید کرد.

وی افزود: این جشنواره در بخش آوایی شامل سرود محلی، تلفیقی، هم‌نوازی، تک‌نوازی و در بخش هنرهای نمایشی شامل نمایش‌های عروسکی، صحنه‌ای، نمایش‌نامه‌خوانی و پرده‌خوانی می‌باشد.

امرایی ادامه داد: جشنواره بزرگ هنرهای آوایی و نمایشی در هر سه دوره تحصیلی پسر و دختر در سطح مدارس ناحیه با حضور بیش از چهل و پنج هزار شرکت‌کننده در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد: سیاست وزارت آموزش و پرورش با هدف ایجاد نشاط و شادابی و اجرایی کردن سیاست‌های مقام عالی وزارت (معلم شاد، مدرسه شاد و کلاس شاد) و شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان انجام می‌شود و نفرات برتر به مرحله استانی و کشوری راه خواهند یافت.

سپس، صمد ملکی، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ضمن ارائه گزارش اجمالی از برنامه‌های این جشنواره، از مدیران، معاونان و مربیان مدارس که تمام تراکم کاری و برنامه‌های موجود دانش‌آموزان را برای شرکت در این جشنواره آماده و محیا کرده‌اند، قدردانی نمود.

جلیل آهنگرنژاد، مشاور عالی مدیرکل و رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان، رضا موزونی، مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش، کیومرث پرندین، رئیس اداره آموزش متوسطه، علی صفری، رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان، صمد ملکی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، پاینده ﻣﺴﺅول حراست، اعظمی ﻣﺴﺅول مقاطع امور تربیتی ناحیه یک و دیگر کارشناسان اداره آموزش و پرورش ناحیه یک از این جشنواره بازدید نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار