در آموزش و پرورش ناحیه۲بهارستان:

برگزاری دومین جلسه هم اندیشی مدرسان آموزش خانواده

دومین جلسه هم اندیشی مدرسان آموزش خانواده با موضوع بررسی آسیب شناسی دوره های برگزار شده آموزش خانواده در مدارس منطقه و همراهی خانواده ها در فرآیند تعلیم و تربیت با حضور معاون آموزشی منطقه و کارشناس انجمن اولیلء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و مدرسان آموزش خانواده در محل سالن جلسات فرهنگ مدیریت آموزش و پرورش ناحیه2بهارستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۴۸۷۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران،در این جلسه ناصرلطفی معاون آموزشی ناحیه2بهارستان در رابطه با نقش و اهمیت آموزش خانواده و تاثیر در فرآیند آموزش و یادگیری مطالبی را مطرح کرد و به ضرورت برگزاری دوره های آموزش خانواده با بازنگری در سر فصل های تدریس بر تحققی کردن آموزش ها ، آموزش صحیح در مهارت های زندگی ، ارائه آموزش های کاربردی به مربیان و برگزاری جلسات آموزش خانواده برای اولیا تاکید کرد.

در ادامه فرامرز پاک روان کارشناس انجمن اولیاء و مربیان نیز در گزارش خود اعلام کرد: در سال گذشته فقط 17 دوره آموزش خانواده در مدارس منطقه برگزار شده بود که امسال با همت بالای مدرسان محترم و همراهی مدیران گرامی مدارس ،برگزاری این دوره ها به عدد 62 رسید و به عبارتی رشد چشمگیر نزدیک به چهارصد درصدی برگزاری دوره های آموزش خانواده را در سال تحصیلی جاری در مدارس دخترانه و پسرانه دوره های مختلف تحصیلی را شاهد بودیم .

در ادامه حاضرین در جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص منابع ، ساعات ونحوه تدریس،راه های مختلف جذب اولیای دانش آموزان در کلاس های آموزش خانواده ،اهدای گواهینامه حضور در دوره آموزشی خانواده به اولیای دانش آموزان و تشویق اولیای فعال پرداختند.

شایان ذکر است ،در خلال این جلسه ستاری کارشناس انجمن اولیا و مربیان استان پیشنهادات و راهکارهای ارزشمندی در جهت مشارکت بیشتر اولیاء و مدیران مدارس در برگزاری این دوره ها ایراد نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار