مراسم سالروز یوم الله 12 بهمن در خراسان جنوبی برگزار شد

خبرگزاری پانا : مراسم گرامیداشت سالروز یوم الله 12 بهمن همزمان با سی و چهارمین سالگرد ورود امام خمینی (ره) به میهن طی مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی و در بیرجند برگزار شد.

کد مطلب: ۴۸۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ؛ مراسم گرامیداشت سالروز یوم الله 12 بهمن همزمان با سی و چهارمین سالگرد ورود امام خمینی (ره) به میهن طی مراسمی روز پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های شهدا و مسئولان استانی و لشكری در بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام رضایی بیرجندی با بیان اینکه امام راحل با الهام از قرآن کریم انقلاب اسلامی را تاسیس کرده است، عنوان کرد: امروز وظیفه مسئولان است که این انقلاب را به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب با ایمان و اخلاص بدست آمده است، افزود: برای تداوم و پایداری آن نیز ایمان و صداقت رکن اصلی است.

حجت الاسلام رضایی بیرجندی با اشاره به اینکه برای تحقق حکومتی جهانی محبت و احترام به مردم باید در راس فعالیت مسئولان باشد، اظهارداشت: امروز حل مشکلات مردم و محبت به آنان راهگشای رفع مشکلات فعلی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال جذب جوانان این مملکت است، افزود: دشمن با تمام توان از تبلیغات سوء برای آلوده شدن جوانان استفاده می کند و در این راستا باید مردم و مسئولان نسبت به آگاه سازی جوانان بیش از پیش تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار