در جلسه برنامه ریزی جشن الفبا در دبستان شهید آیت دوره اول مطرح شد :

جشن الفبا خاطره خوبی در اذهان دانش آموزان به جا می گذارد

جلسه برنامه ریزی جشن الفبای دانش آموزان كلاس اول دبستان شهید آیت دوره اول با حضور اولیای دانش آموزان در محل نماز خانه آموزشگاه برگزار شد .

کد مطلب: ۴۸۳۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا از خراسان جنوبی ، مدیرآموزشگاه شهید آیت دوره اول در این جلسه گفت : هر ساله مدارس به‌دلیل کسب مهارت خواندن و نوشتن برای دانش‌آموزان مراسمی با نام جشن الفبا برگزار می‌کنند .


علیرضا بنی اسدی افزود : هدف از برگزاری جشن الفبا ایجاد اشتیاق برای فراگیری علم وهمچنین تبریک گفتن به دانش‌آموزان و آموزگاران پایه اول است که با سختی به این مهم نائل آمدند و این جشن خاطره خوبی در اذهان دانش آموزان به جا می گذارد .


وی ادامه داد: این جشن می‌تواند ذهنیت خوبی در دانش‌آموز کلاس اولی نسبت به فراگیری علم و دانش ایجاد کند و همین موضوع ، زمینه را برای پیشرفت بیشتر دانش آموز فراهم می‌سازد.


وی تصریح كرد : جشن الفبا همه ساله در آموزشگاه با مشاركت خانواده ها و اجرای برنامه های متنوع برگزار شده كه از سوی دانش آموزان و خانواده ها مورد استقبال قرار گرفته است .


وی اظهار داشت : امسال در نظر داریم جشن الفبا را به صورت متمركز برگزار كنیم تا در هزینه های برگزاری مراسم صرفه جویی شود .


وی گفت : در سال گذشته با مشاركت خانواده ها هدایایی مانند ساعت دیواری كه عكس دانش آموزان روی آن گنجانده شده بود به دانش آموزان كلاس اول اهدا شد و همچنین برنامه های متنوعی برای آنها با همكاری معلمان و كادر اداری آموزشگاه در محل سالن اجتماعات كانون شهید مطهری بیرجند برگزار شد .


مدیر دبستان شهید آیت دوره اول از خانواده ها خواست امسال هم در این برنامه كه خاطره انگیز برای دانش آموزان است مشاركت داشته باشند و نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه برگزاری جشن به مدیر آموزشگاه و معلمان كلاس برای با شكوه برگزار شدن مراسم اعلام نمایند .


در ادامه خانم عطیه رجبی آموزگار پایه اول الف آموزشگاه به نمایندگی از سایر همكاران به بیان مطالبی در زمینه مشاركت خانواده ها و برنامه های تدارك دیده شده برای جشن الفبا پرداخت .


در پایان مقرر شد كه خانواده ها در اسرع وقت مبلغ 500 هزار ریال بابت هزینه برگزاری جشن الفبا ، تهیه عكس یادگاری ، تهیه هدیه ، تهیه كیك مراسم ، به دفتر آموزشگاه تحویل نمایند .


همچنین مقرر شد كه با خانواده های محروم همكاری لازم صورت گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار