دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با مادرشهید رضا لادن

به مناسبت گرامیداشت مقام مادر، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با مادر شهید لادن شهرستان ملایر دیدار کرد.

کد مطلب: ۴۸۱۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از همدان، به مناسبت گرامیداشت مقام مادر، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان به همراه ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر و پیشکسوتان ورزشی از مادر شهید ناصر لادن از شهدا ورزشکار استان تجلیل شد.
در این دیدار مدیر کل به ذکر خاطراتی از جوانی شهید لادن در کشتی ملایر پرداخت و از حسن خلق این شهد یاد کرد و با اشاره به مقام بردباری مادر شهید لادن که همسر و فرزند خود را نیز پس از شهادت ناصر از دست داده وی را ادامه دهنده راه مادر دو عالم و فرزندش حضرت زینب خطاب کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در حاشیه این دیدار گفت: اکنون وظیفه ماست که در راه و مسیر شهدا که مسیر عزت و افتخار است گام برداریم و حرمت خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان را حفظ کنیم، حفظ این حرمت یعنی تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، و پهلوانیست یعنی اینکه راه شهادت راه عزت است و خانواده معظم شهدا و ایثارگران نزد ملت ایران عزیز هستند.
وی افزود: ایام مسوم به روز مادر فرصت مغتنمی است تا ضمن حضور در منزل برخی از شهدا و جانبازان ورزشکار یاد و نام شهیدان سرافراز را گرامی بداریم و بگوییم رشادت ها و جان فشانی شهداء هیچگاه از یاد ما نمی رود.در پایان این دیدار هدیه ای به رسم روز مادر به مادر شهید لادن تقدیم شد.
همچنین مدیر کل ورزش و جوانان با جمعی از ورزشکاران با حضور در گلزار شهدای بهشت هاجر ملایر بر بالین ابدی شهید مدافع حرم حیدر ابراهیم خانی حاضر گردید و پس از ذکر فاتحه اظهار داشت شهدا مدافع حرم ضامن امنیت کشور و مردم شریف ایران در این زمان شده اند .ابراهیم خانی از ورزشکاران رشته تکواندو و جودو در گروه مهندسی امام علی (ع) بود این ادای دین وزیارت خاک شهید کمترین کاری است برای خشنودی ساحت مقدس ولی عصر (عج) و خانواده محترم ابراهیم خانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار