کلیات بودجه سال ۹۵ شهرداری رباط کریم به تصویب رسید

رییس شورای اسلامی شهر رباط کریم ازتصویب لایحه بودجه شهرداری رباط کریم جهت سال 95 خبر داد.

کد مطلب: ۴۷۰۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران ،رییس شورای اسلامی شهر رباط کریم در جلسه هماهنگی و تصویب لایحه بودجه شهرداری رباط کریم به همراه اعضای شورای شهر علاوه بر بررسی کلیات بودجه دیدگاه های شهردار را در این زمینه شنیدند .

احمد محمد حسنی در این جلسه گفت : سال گذشته باوجود رکود در ساخت و ساز و نبود رونق توسعه اقتصادی شهر خوشبختانه شهردار محترم توانسته ، مخارج را تا حد امکان تامین و امور را اداره نماید .

وی افزود : شهرداری رباط کریم امسال علی رغم بدهی های سال های گذشته و کسری بودجه ملموس با یاری خداوند توانست علاوه بر تامین هزینه های جاری چندین پروژه را نیز در شهر تعریف و اجرایی نیز نماید که شایسته تشکر است .

اعضای شورای شهر نیز به اتفاق پس از بررسی های کارشناسی و تبادل نظر در خصوص کلیات بودجه تدوین شده هریک به ارائه پیشنهادات و نظرات خود پرداختند و جهت بهبود امور و رسیدگی به نیاز های شهروندان در بخش تقویت زیرساخت ها و رفع مشکلات اساسی شهر به ایراد بیاناتی پرداختند .

مختاری شهردار رباط کریم در خصوص کلیات این بودجه بیان داشت : در سال ۹۴ شهرداری با توجه به شرایط اقتصادی و رکود ساخت و ساز با تکیه بر درآمد های پایدار توانست بخش قابل توجهی از هزینه ها را تامین نماید و پروژه های متعددی در حوزه های عمران ، فضای سبز ، خدمات شهری و سایر بخش ها اجرایی نماید .

وی افزود : در راستای توسعه شهر نیز طرح هایی تعریف شده و مطابق بازخوردی که از اعضای محترم شورای اسلامی شهر داشته ایم در قالب پروژه های عمرانی تهیه و پیشنهاد گردیده است همچنین برای حل مشکلات نواحی منفصل سعی بر این است تا با بودجه مصوب با دیدن کلیات مشکلات بیشتری را حل و فصل نماید .

مختاری خاطر نشان کرد : در سال آینده با یاری خداوند در بخش های عمرانی پروژه های تعریف شده به پایان خواهند رسید و تلاش می گرددو ایجاد در آمد های پایدار شهری با ارایه طرح هایی توسعه یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار