معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد؛

استفاده از معلمان با تجربه برای آموزش به پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان گفت: با توجه به اینکه ما دروسی را در برنامه داریم که باید مصداقی آموزش داده شوند، سعی کردیم از افرادی با تجربه معلمی دعوت به همکاری کنیم.

کد مطلب: ۴۶۶۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد

نعمت الله موسی پور در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا در خصوص دوره های آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: نوع آموزش ها و مدرسان از عوامل جبرانی در موقعیت کوتاه و فشرده بودن دوره های آموزشی است و با توجه به اینکه ما دروسی را در برنامه داریم که باید مصداقی آموزش داده شوند، سعی کردیم از افرادی با تجربه معلمی دعوت به همکاری کنیم.

وی افزود: ما در دوره های عادی دانشگاه فرهنگیان هم همین کار را می کنیم؛ یعنی فقط 10 درصد مدرسان ما از اعضای داخلی دانشگاه هستند و بقیه از فرهنگیانی هستند که صلاحیت علمی لازم را برای تدریس کسب کرده اند و ما برایشان گواهی صلاحیت آموزشگری صادر می کنیم. این افراد کسانی هستند که تجربه عملی بالایی دارند.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان درخصوص آموزش های تجربی در کلاس های مذکور گفت: ما از 8 هفته اول کاملا استفاده کردیم و پذیرفته شدگان ما کارورزی را شروع کردند و یک روز در هفته به مدرسه می روند.

وی افزود: در 8 هفته دوم شیوه میکروتیچینگ را اجرا می کینیم که شامل آموزش‌های معلمی در موقعیت هایی جز شرایط واقعی درس است و در این مرحله از دانش آموزان کمک می گیریم.

به گزارش پانا، دوره آموزشی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش طی دومرحله از اول اسفند 1394 تا 20 شهریور 1395 برگزار می شود. هر مرحله طی 10 هفته تنظیم شده که 8 هفته آموزش، یک هفته کلاسهای جبرانی و آمادگی امتحان و یک هفته امتحان خواهد بود. در پایان 20 هفته مذکور، 2 هفته به فعالیت های فرهنگی اختصاص می ‏یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار