رئیس اداره راه و شهرسازی مانه و سملقان :

4 طرح در شهرستان مانه و سملقان به بهره برداری رسید

رئیس اداره راه و شهرسازی مانه و سملقان از بهره برداری رسیدن 4 طرح همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۴۶۰۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان شمالی، جعفر جعفری در این رابطه اظهار داشت: همزمان با قرار گرفتن در ایام الله دهه مبارک فجر 4 طرح راه و شهرسازی بیش از 33 کیلومتر با اعتبار 76 میلیارد و 400 میلیون ریال با حضور جناب مهندس علی نیا ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، فرماندار شهرستان مانه و سملقان ، مدیر کل راه و شهرسازی استان و دیگر مدیران کل استانی و روسای ادارات شهرستان مانه و سملقان مورد بهره برداری قرار گفت .

وی افزود: احداث و آسفالت راه روستایی پیش قلعه به قلندر تپه به طول 1.25 کیلومتر با اعتبار 3 میلیارد ریال از جمله این پروژه ها بود. جعفری خاطرنشان کرد: همچنین روکش آسفالت 3 کیلومتر راه روستایی پیش قلعه به کیکانلو نیز با اعتبار یک میلیارد و500 میلیون ریال در شهرستان مانه و سملقان امروز افتتاح شد.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان مانه و سملقان همچنین اضافه کرد : احداث و آسفالت راه روستایی چخماقلو به گرمک به طول 20 کیلومتر با اعتبار 66 میلیارد و 700 میلیون ریال امروز مورد بهره برداری قرار گرفت .

وی به رفع نقاط حادثه خیز اشاره کرد و افزود : از دیگر پروژه های امروز اصلاح شیب شیروانی چمن بید به رباط قره بیل به طول 9 کیلومتر با اعتبار 5 میلیارد و 200 میلیون ریال بود که توسط مقامات استانی مورد بهره برداری قرار گرفت .

لازم به یادآوری است در ایام الله دهه مبارک فجر بیش از 92 کیلومتر راه روستایی در این استان با اعتبار 176 میلیارد و 650 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح می شود که تعدادی از آنها در شهرستان های مختلف افتتاح شده و تعدادی نیز تا پایان این دهه افتتاح می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار