با حضور استاندار ایلام:

جلسه شورای آموزش وپرورش استان برگزار گردید

نه تنها آموزش و پرورش بلکه کلیه دستگاهها و نهادهای دولتی، غیر دولتی و احاد جامعه باید برای ریشه کنی بیسوادی در استان تلاش کنند.

کد مطلب: ۴۶۰۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ،جلسه شورای آموزش و پرورش استان با حضور مهندس مروارید استاندار محترم و رئیس شورای آموزش و پرورش استان و حضور دیگر اعضاء و مدعوین دهمین جلسه ی شورای اموزش و پرورش در محل سالن جلسات استانداری ایلام تشکیل گردید.

در این جلسه بیرانوند مدیر کل و دبیر شورای آموزش و پرورش استان، ضمن عرض تبریک فرارسیدن دهه ی فجر و آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش در هفته گرامی داشت شوراها و پیگیریهای انجام شده در خصوص مصوبات جلسه قبل شورای آموزش و پرورش ارائه نمودند .

سپس مهندس مروارید استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از اعضای شورای آموزش و پرورش و تبریک کسب رتبه سوم کشوری شورای استان بیان نمودند؛ نه تنها آموزش و پرورش بلکه کلیه دستگاهها و نهادهای دولتی، غیر دولتی و احاد جامعه باید تلاش کنند تا افراد لازم التعلیمی که بنا به دلایلی از تحصیل محرومند، شناسایی و جهت آموزش و تحصیل به مدارس معرفی و با ترغیب و تشویق اینگونه افراد به تحصیل مقدمات ریشه کنی بیسوادی در استان را فراهم آورند.

گفتنی است دراین جلسه موضوعاتی همچون نحوه اجرایی نمودن ماده 16 و بند 3ماده 13وقانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش و چگونگی انسداد مبادی بیسوادی در استان مورد بحث و تبادل نظر حاضرین در جلسه قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار