مدرسه 6 کلاسه خیر ساز در شهرستان میاندوآب افتتاح شد

همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور مسئولان و خیرین، یک باب مدرسه 6 کلاسه خیر ساز در روستای حیدرآباد شهرستان میاندوآب به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۴۵۹۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، همزمان با ایام الله دهه فجر، با حضور فرماندار میاندوآب، رئیس اداره مشارکتهای مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش، مهندسین اداره کل نوسازی استان، کارشناسان اداره کل،روسای ادارات، خیرین و مجمع خیرین مدرسه ساز واهالی روستای حیدر آباد مدرسه 6 کلاسه خیر ساز زنده یاد دکتر محمد شریفی در روستای حیدر آباد شهرستان میاندواب افتتاح شد.

«جلال پورمیرزا» مدیر آموزش و پرورش میاندوآب در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر، از خانواده زنده یاد دکتر محمد شریفی که پس از فوت ایشان نیز مشارکت خود را در ساخت این مدرسه ادامه دادند، تقدیر کرد.

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت: قرآن کریم کتاب قانون اساسی اسلام است و در آیات متعدد قرآنی خیرین مورد تقدیر و ستایش قرار گرفته بخصوص افرادی که در جهت تربیت انسانها از جان و مال خود انفاق می کنند؛ این عمل خیر آنان ذخیره ای برای آخرت است.

وی افزود: باید بر خود ببالیم که در جامعه ای زندگی می کنیم که نوعدوستی و خیّری در نقطه اوج قرار دارد؛ کسی که قدم خیر بر می دارد در درونش غوغایی به پاست که او را به سمتی می کشاند که خدا می خواهد؛ با اینکه این بزرگوار امروز در میان ما نیست ولی صالحات باقیاتشان بر جا خواهد ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار