زنگ «کلاس هنر» دانش آموزان خرمشهری در کانون نواخته شد

زنگ کلاس هنر دانش آموزان خرمشهری با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش در کانون شماره 4 خرمشهر به صدا درآمد.

کد مطلب: ۴۵۴۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، زنگ کلاس هنر دانش آموزان خرمشهری با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش در کانون شماره 4 خرمشهر به صدا درآمد.
حمیده عدنانی مسئول کانون شماره 4 خرمشهر با اعلام این خبر گفت: در راستای تعامل هر چه بیشتر کانون و مدارس آموزش و پرورش خرمشهر با هماهنگی انجام شده با دبستان ولایت این شهرستان، زنگ هنر دانش آموزان پایه دوم این مدرسه در کانون برگزار شد.
وی با بیان این‌که دانش آموزان خرمشهری به مدت 2 ساعت در کانون حضور یافته و کلاس هنر خود را سپری کردند افزود: کودکان شرکت‌کننده در زنگ هنر ابتدا در کارگاه‌ کاردستی با بطری‌های یک‌بار مصرف نوشابه قلک ساختند.
عدنانی با اشاره به این‌که مربیان این مرکز بچه‌ها را در این زنگ با چاپ و شیوه‌های مختلف آن آشنا کردند خاطرنشان کرد: فیلم " عروسیه عروسی " از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در زنگ هنر دانش آموزان خرمشهری برای بچه‌ها به نمایش درآمد.
این مسئول فرهنگی هدف از برگزاری زنگ هنر دانش آموزان در کانون را استفاده از تجربه‌های مربیان کانون و روش‌های خلاق در آموزش هنر به کودکان و نوجوانان معرفی کرد و اظهار داشت: حضور حداکثری دانش آموزان و استفاده بهتر از فضای آموزشی کانون و جذب آن‌ها در فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی این مرکز از دیگر اهداف برگزاری این برنامه است.
عدنانی یادآور شد: در زنگ ایستگاه هنر دانش آموزان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 4 خرمشهر مربیان کانون در هر جلسه با توجه پایه تحصیلی و محتویات درسی کتاب هنر دانش آموزان فعالیت‌های هنری همچون: نقاشی، کاردستی، خوش‌نویسی و ... را با حضور بچه‌ها اجرا می‌کنند تا از طریق غیرمستقیم آموزش‌های موردنظر را بر اساس تعلیم و تربیت اسلامی به آن‌ها انتقال دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار