تقدیر از تنها معلم جانباز سواد آموزی فارس

همزمان با هفته سواد آموزی، از تنها شهیده زنده سواد آموزی فارس تقدیر شد.

کد مطلب: ۴۴۵۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، همزمان با هفته سواد آموزی و درآیین تقدیر از تلاشگران عرصه سواد آموزی فارس ، از تنها معلم جانباز سواد آموزی فارس، تقدیر شد.

مریم ذوالقدر که در دوران دفاع مقدس با لبیک به پیام امام(ره )مبنی بر ریشه کنی بی سوادی ، به عنوان آموزشیار با نهضت سواد آموزی فارس همکاری داشت، طی حمله موشکی به کلاس درس وی در شیراز ، همه شاگردانش به در جه رفیع شهادت نائل شده و خود وی نیز از ناحیه هر دو پا جانباز شد.
بنا بر این گزارش ، همزمان با سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی،و به سفارش معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش فارس، زندگی بانوی جانباز سواد آموزی فارس مستند می شود.
کارگردان و تهیه‌کننده مستند زندگی این بانوی جانباز نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: همزمان با سالروز نهضت سوادآموزی ساخت و تهیه مستند زندگی‌نامه خانم مریم ذوالقدر در شیراز کلید خورد.
محمدعلی زارع‌شریفی خاطر نشان کرد: متن داستان به ‌گونه‌ای است که وی همزمان با شنیدن پیام حضرت امام خمینی (ره) برای پیوستن به نهضت سوادآموزی روزشماری کرده و پس از عضویت در این نهاد به روستاهای اطراف شیراز رفته و تلاش خود را برای باسواد کردن افراد بی‌سواد آغاز می‌کند.
وی تصریح کرد: این فیلم 20 دقیقه‌ای به سفارش معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش فارس و برای پخش از شبکه سراسری تولید می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار