فاز اجرایی تفاهم نامه سازمان استثنایی با کمیته پارالمپیک کلید خورد

چهارمین جلسه کمیته اجرایی تفاهم نامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی با کمیته ملی پارالمپیک در محل فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد.

کد مطلب: ۴۴۴۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، چهارمین جلسه کمیته اجرایی تفاهم نامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی با کمیته ملی پارالمپیک در محل فدراسیون جانبازان و معلولین، با حضور اعضا و نمایندگان کمیته های آموزش فدراسیون­های جانبازان و معلولین و نابینایان و کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

در این جلسه تصمیمات بسیار خوبی در حوزه آموزش معلمان تربیت بدنی شاغل در مدارس استثنایی گرفته شد. از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تخصیص سهمیه ویژه برای معلمان شاغل در مدارس استثنایی برای شرکت در دوره های ارتقاء مربیگری که توسط فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار می شود.
برگزاری دوره های مربیگری درجه 3 در رشته فوتسال کم­توان ذهنی برای معلمان تربیت بدنی شاغل در مدارس استثنایی در دو گروه آقایان و بانوان با مشارکت فدراسیون جانبازان و معلولین
پیش­ بینی برگزاری دوره های مربیگری درجه 3 در رشته­های گلبال و دو ومیدانی در سال آینده
در ادامه جلسه، حاضرین با تاکید بر تدوین تقویم اجرایی، برگزاری منظم جلسات کمیته را خواستار شدند.
موضوع دیگر طرح شده در این جلسه، افزوده شدن نماینده فدراسیون ناشنوایان به کمیته اجرایی بود که قرار شد پس از اعلام نظر دو طرف تفاهم­نامه، در این خصوص تصمیم گیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار