به مناسبت میلاد پبامبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع)

پاسداشت سنت پیغمبر(ص) در یکی از مراسم عروسی خوسف

به مناسبت میلاد پبامبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع) به یک جلسه عروسی به صرف شیرینی و شام دعوت شدم ،کارت را که باز کردم برگه کوچکی پیوست داشت که بر روی آن نوشته شده بود مراسم از ساعت 17 تا 20 در محل هیئت .... شهر برگزار می شود. سین برنامه : اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء ، تلاوت سوره الرحمن ، سخنرانی یکی از روحانیان برجسته استان و مولودی خوانی بمناسبت عید میلاد و صرف شام .

کد مطلب: ۴۴۲۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی به مناسبت میلاد پبامبر بزرگ اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع) به یک جلسه عروسی به صرف شیرینی و شام دعوت شدم ،کارت را که باز کردم برگه کوچکی پیوست داشت که بر روی آن نوشته شده بود مراسم از ساعت 17 تا 20 در محل هیئت .... شهر برگزار می شود. سین برنامه : اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء ، تلاوت سوره الرحمن ، سخنرانی یکی از روحانیان برجسته استان و مولودی خوانی بمناسبت عید میلاد و صرف شام .

مراسم ساده با ذکر صلوات و اذان و نماز شروع و با صلوات به پایان رسید با خود کردم هنوز مردمانی هستند که بر طبق سنت پیغمبر خدا و اهل بیت (ع) عمل می کنند خوشحال شدم و به این دو خانواده بالیدم البته در مراسمی با این دست شرکت کرده ام ولی در آنجا از وسایل موسیقی جدید مثل " ارگ" استفاده می شد ولی اینجا خبری از آلات موسیقی نبود خوش به حال دو زوجی که زندگی خود را به این شکل آغاز کردند . البته از آنجا که خانواده عروس را کاملا" می شناسم ، دور از انتظار نبود.
دعوت شدگان به این مجلس نیز با ابراز خوشحالی و تبریک به این دو خانواده ابتکار آنها را می ستودند و خیلی خوشحال بودند که در این مراسم نه گوش ها از صدای آلات موسیقی اذیت شد و نه با شنیدن صدای آن مرتکب گناهی شدند.
باشد که من و شمای مسلمان نیز به سنت پیامبر (ص) و اهل بیت عمل کنیم و زندگی فرزندانمان را با ذکر و یاد خدا آغاز کنیم نه با گناه و معصیت و راه انداختن کاروان های عروس کشی و... در ساعات های آخر شب و اذیت وآزار مردم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار